您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
使用道具 舉報
睇呢想上車比之前更加難. 米奇老野 發表於 2010-8-13 23:24
回復 大玩偶 你唔係自住既咩? 米奇老野 發表於 2010-8-14 12:44
回復 大玩偶 有兩層樓揸手...... 米奇老野 發表於 2010-8-14 12:58
舊樓唔值錢 ! 新樓仲供緊 ! 所以...我一身債..... 呢世都還唔清... ... 大玩偶 發表於 2010-8-14 15:54
我供一層都想死....你供兩層 howin 發表於 2010-8-15 18:45
唔係....供一層JA 大玩偶 發表於 2010-8-16 09:58
剩係睇新聞講呢個星期六/日既樓市成交急跌同埋今日個市回落就知有少少效lor... 不過唔知可以維持到幾耐~ ... timka 發表於 2010-8-16 10:04
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 01:02 , Processed in 0.043910 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.