找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2051|回復: 18

[分享] 金管局三招打擊炒樓

[複製鏈接]
發表於 2010-8-13 22:31:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
金管局三招打擊炒樓



香港金融管局總裁陳德霖今天公布針對樓市過熱措施。陳德霖表示,金管局已向銀行發出三項新指引,並強調銀行必須審慎管理按揭貸款風險。
有關措施包括:
1) 按揭成數60%將擴至樓價1200萬以上住宅;
2)非自住物業按揭成數降至60%;
3),供樓佔入息比例率劃一降至50%,而且銀行需要為借款人進行利息升200個基點的壓力測試。

詳細報導
http://www.chinareviewnews.com/d ... mp;mdate=0813185911

香港財政司長曾俊華今天宣布,為遏抑炒賣樓宇,禁止樓花“摩貨”轉售,及不容許透過提名下手買家方式,取消有關交易;另外,樓花單位買家若要取消交易,需沒收訂金會由現時的樓價5%,增至10%,希望增加投機者成本。曾俊華並表示,金管局將宣布額外措施,確保銀行批出住宅按揭貸款,採取審慎及適當的風險管理措施,並相信監管機構會按實際需要,決定是否進一步收緊按揭信貸指引。

曾俊華說,香港樓價持續升溫,六月份樓價較去年年底升8%,平均樓價較2008年高峰上升一成五。他表示,樓市的升勢罕見,大型單位價格已超越1997年高峰期,受歡迎的中型屋苑亦接近歷史高位,市民置業供款比率第二季達41.5%,由於利率持續偏低,樓市泡沫風險只會有增無減。

他認為,目前樓市升溫,主要因為超低利率及熱錢流入,一旦流動資金返回正常水平,利率回升及置業心理逆轉,樓市會有向下風險,呼籲有意置業的市民,要做好風險管理。

曾俊華宣布,為遏抑炒賣樓宇,禁止樓花“摩貨”轉售,及不容許透過提名下手買家方式,取消有關交易;另外,樓花單位買家若要取消交易,需沒收訂金會由現時的樓價5%,增至10%,希望增加投機者成本。

曾俊華又表示,金管局將宣布額外措施,確保銀行批出住宅按揭貸款,採取審慎及適當的風險管理措施,並相信監管機構會按實際需要,決定是否進一步收緊按揭信貸指引。

他重申,若現時提高未建成一手樓銷售安排透明度的措施,成效不彰,不排除會立法規管。

金管局總裁陳德霖隨後宣布,所有非自住物業,將實施60%按揭上限,銀行須要求借款申請人,就按揭物業是否作自住用途作出聲明。

陳德霖表示,價值1200萬元或以上物業,將實施60%按揭上限;樓價低於1200萬元物業,則沿用70%按揭上限,但實際貸款項最高不能逾720萬元,是為免出現樓價略低於1200萬元物業的買家,可以借得的貸款金額,高過樓價超出1200萬元物業的買家。這項指引已於今日即時生效。

陳德霖又表示,借款申請人的供款與入息比率上限,將會由現時50%至60%,統一為50%。

陳德霖強調,將採取一系統審慎監管措施,要求銀行加強監管住宅按揭貸款審批。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
發表於 2010-8-13 22:33:28 | 顯示全部樓層
冇咩用啦....係要等資金流走...利率抽升先有用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-13 23:24:38 | 顯示全部樓層
睇呢想上車比之前更加難.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 01:20:22 | 顯示全部樓層
睇呢想上車比之前更加難.
米奇老野 發表於 2010-8-13 23:24



    Agree........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 09:24:55 | 顯示全部樓層
唔做九成以上按揭, 咪叫D上班族更難上車?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 10:44:02 | 顯示全部樓層
會唔會租金突然急升...因為D人上唔到車, 一定要租.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 12:29:42 | 顯示全部樓層
我供緊樓... 又放緊租 ....

暫時無打算再買樓 ! 總算袋袋平安
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 12:44:47 | 顯示全部樓層
回復 7# 大玩偶

你唔係自住既咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 12:46:57 | 顯示全部樓層
回復  大玩偶

你唔係自住既咩?
米奇老野 發表於 2010-8-14 12:44



    宜家新屋係自住 ! 舊屋租俾人 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 12:58:31 | 顯示全部樓層
回復 9# 大玩偶
有兩層樓揸手......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-14 15:54:09 | 顯示全部樓層
回復  大玩偶
有兩層樓揸手......
米奇老野 發表於 2010-8-14 12:58



    舊樓唔值錢 !  新樓仲供緊 ! 所以...我一身債..... 呢世都還唔清...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-15 02:09:52 | 顯示全部樓層
回復 9# 大玩偶

好堅WO~我都想有多層樓~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-15 18:45:31 | 顯示全部樓層
舊樓唔值錢 !  新樓仲供緊 ! 所以...我一身債..... 呢世都還唔清... ...
大玩偶 發表於 2010-8-14 15:54



    我供一層都想死....你供兩層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 09:58:58 | 顯示全部樓層
我供一層都想死....你供兩層
howin 發表於 2010-8-15 18:45



    唔係....供一層JA
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 10:01:42 | 顯示全部樓層
唔係....供一層JA
大玩偶 發表於 2010-8-16 09:58



    供一層 ...即係另外個層已經供完喇............你就好啦我仲有排供
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 10:03:13 | 顯示全部樓層
回復 13# howin

howin兄, 你太謙虛啦~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 10:04:33 | 顯示全部樓層
剩係睇新聞講呢個星期六/日既樓市成交急跌同埋今日個市回落就知有少少效lor...
不過唔知可以維持到幾耐~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 10:40:21 | 顯示全部樓層
剩係睇新聞講呢個星期六/日既樓市成交急跌同埋今日個市回落就知有少少效lor...
不過唔知可以維持到幾耐~ ...
timka 發表於 2010-8-16 10:04



    呢D咁ga招數心理影響大過實際ga影響...靜一排咪又彈返上去...一日唔加息都唔慌會大跌...又或者禁止d大陸人菬嚟買樓就可能有d作用...但如果出手太重對冧個樓市到時衍生ga問題可能仲大...我諗香港無一個狗官夠膽咩起呢隻鑊....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-16 12:21:24 | 顯示全部樓層
呢次出手重過上次9招十二式,
最勁嗰招應該係買第二層只可以做6成,
不過之前有d係想借9成上車現在唔洗諗.
都好既,費時個市如果趺又多一班負資產.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 01:02 , Processed in 0.043910 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表