使用道具 舉報
佢要出新碟,緊係要攪吓嘢先啦..... 粟米湯 發表於 2010-8-17 00:41
回復 cyberken 許生出新碟就搵d女呢過橋搏上報. 米奇老野 發表於 2010-8-17 09:52
都係唔明... cyberken 發表於 2010-8-17 10:35
可能許生就快有新碟出,所以拎自己的情史黎搏見報 一時又細佬,一時又話同舊愛復合,而同啱啱果個分手 ... REIKO 發表於 2010-8-17 10:40
原來係咁,我太outdate... cyberken 發表於 2010-8-17 10:47
唔關事,師兄只係專注事業啫 REIKO 發表於 2010-8-17 11:19
回復 cyberken 挑...你識Q 咩, 吹水你就叻 bigpun1975 發表於 2010-8-17 15:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 05:21 , Processed in 0.051502 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.