找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 2329|回復: 12

[分享] Lion??

[複製鏈接]
發表於 2010-8-17 20:59:37 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
發表於 2010-8-17 21:01:18 | 顯示全部樓層
嘩~~~我頂丫,衰相得咁緊要既~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-17 21:04:07 | 顯示全部樓層
嘩~~~我頂丫,衰相得咁緊要既~~~
xlarge 發表於 2010-8-17 21:01



    she/he look like wearing UGG boots lor... so Ying~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:06:24 | 顯示全部樓層
My cat have same look as lion after hair cutting.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:09:02 | 顯示全部樓層
睇佢個貓樣冇晒自信喎...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:09:12 | 顯示全部樓層
佢好唔開心
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:24:43 | 顯示全部樓層
係咪馮係貓咪剪到如此髮型,都會唔開心呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:34:48 | 顯示全部樓層
回復 7# peter

Yes. My cat is same. So, I never cut his hair again.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 21:42:37 | 顯示全部樓層
回復  peter

Yes. My cat is same. So, I never cut his hair again.
randyma 發表於 2010-8-17 21:34



    因小弟今午經金魚街一寵物店,見一貓收剪成圖中的差不多樣,頭dup dup ,無厘神氣:Q
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 22:00:36 | 顯示全部樓層
下~~~好可憐呀~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 22:53:59 | 顯示全部樓層
好yeah 喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-17 22:55:02 | 顯示全部樓層
我隻狗之前都係剪到咁...但佢好開心
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-18 10:58:05 | 顯示全部樓層
見到替佢心酸
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 11:12 , Processed in 0.051788 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表