找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1384|回復: 6

[其他] 今日幫同事買iphone配件

[複製鏈接]
發表於 2010-8-20 19:48:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今日幫同事買iphone配件

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
發表於 2010-8-20 20:24:52 | 顯示全部樓層
買咁多...??
我想知iphone好唔好用...唔知出唔出好
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-20 20:36:08 | 顯示全部樓層
買咁多...??
我想知iphone好唔好用...唔知出唔出好
agnes_b 發表於 2010-8-20 20:24

iphone 4 好正值得買
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 20:45:45 | 顯示全部樓層
iphone 4 好正值得買
kentsang 發表於 2010-8-20 20:36



    有無話要夾咩台用好~~怕收得差~同斷線>>而家用緊"衫台"...好唔掂想轉好耐
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-20 20:47:48 | 顯示全部樓層
3仔都ok啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 22:04:14 | 顯示全部樓層
I have shifted to SMV when I get my Iphone 4.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 02:21:33 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 11:56 , Processed in 0.032832 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表