找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1604|回復: 14

[吹水] 8月21 日星期六

[複製鏈接]
發表於 2010-8-21 08:44:48 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
咁多位早呀....我今朝又係唔夠八點醒左,仲早過返工...
發表於 2010-8-21 08:49:43 | 顯示全部樓層
大家早{:5_492:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 08:53:04 | 顯示全部樓層

8月21 日星期六

早晨各位


- 发送自我的 iPhone 大板凳应用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:02:39 | 顯示全部樓層
早晨各位大佬,我重早七點要起身去中山出差開埋Sunday冇補水............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:09:14 | 顯示全部樓層
good morning wor!!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 09:17:31 | 顯示全部樓層
早晨各位大佬,我重早七點要起身去中山出差開埋Sunday冇補水............
hohodog900 發表於 2010-8-21 09:02



    依家ON THE WAY去中山?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:18:14 | 顯示全部樓層
今日又要家訪
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:22:01 | 顯示全部樓層
依家ON THE WAY去中山?
cyberken 發表於 2010-8-21 09:17

Yes,喺海度泡緊有D暈暈哋
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 09:23:27 | 顯示全部樓層
Yes,喺海度泡緊有D暈暈哋
hohodog900 發表於 2010-8-21 09:22



    坐船好過坐車.坐車仲辛苦,係深圳轉車,坐兩個鐘,人都痴..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:29:35 | 顯示全部樓層
咁多位早呀....我今朝又係唔夠八點醒左,仲早過返工...
cyberken 發表於 2010-8-21 08:44


咁早起身做咩春春??? 年紀大訓唔到多???


早呀~~咁多位????
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:48:01 | 顯示全部樓層
Good morning~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:54:25 | 顯示全部樓層
早早早~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 09:57:26 | 顯示全部樓層
g.m
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 10:06:24 | 顯示全部樓層
早晨
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 12:32:18 | 顯示全部樓層
我唔早了
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 02:05 , Processed in 0.585287 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表