使用道具 舉報
早晨各位大佬,我重早七點要起身去中山出差開埋Sunday冇補水............ hohodog900 發表於 2010-8-21 09:02
依家ON THE WAY去中山? cyberken 發表於 2010-8-21 09:17
Yes,喺海度泡緊有D暈暈哋 hohodog900 發表於 2010-8-21 09:22
咁多位早呀....我今朝又係唔夠八點醒左,仲早過返工... cyberken 發表於 2010-8-21 08:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 02:05 , Processed in 0.585287 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.