使用道具 舉報
我都係咁話,早o的果次o係尖沙咀7-11見到佢就叫定佢簽名啦... pepsiman 發表於 2010-9-5 23:26
我睇好佢應該係二幫嘅冠軍 gundamfix2005 發表於 2010-9-5 23:29
邊夠我地琴晚勁 bigpun1975 發表於 2010-9-6 00:04
阿mag 除左唱歌越來越勁,連個樣都越嚟越索! yonnie2 發表於 2010-9-6 00:28
又有幾勁呀 micma 發表於 2010-9-6 00:49
5姐聽我地唱聽到起雞皮 bigpun1975 發表於 2010-9-6 00:58
唔怪得阿星搵咁多$ micma 發表於 2010-9-6 00:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 12:20 , Processed in 0.048272 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.