找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1378|回復: 10

[吹水] 三號風球喎!

[複製鏈接]
發表於 2010-9-20 16:29:36 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
天 文 台 在 下 午 4 時 05 分 發 出 三 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 。
雷 暴 警 告 現 正 生 效 , 有 效 時 間 至 9 月 20 日 下 午 5 時 30 分 。
以下MTSAT-2圖像時間為香港時間 2010年09月20日16時03分


發表於 2010-9-20 16:41:59 | 顯示全部樓層
會唔會打8號呢?:L
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 16:47:37 | 顯示全部樓層
放假了,遇有中秋佳節,不要吧...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 16:56:31 | 顯示全部樓層
事但啦~~還掂幾多號我都要返工
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 18:40:42 | 顯示全部樓層
我都早走了現在超塞車。。。嗚
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 18:55:41 | 顯示全部樓層
會唔會打8號呢?
qq1122yq 發表於 2010-9-20 16:41



    應該會.......!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 22:41:28 | 顯示全部樓層
要燒野食TIM架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 23:11:11 | 顯示全部樓層
我呢道吹到fu fu 聲~~好似8號咁....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 23:17:41 | 顯示全部樓層
唔好8號呀...唔係我屋企d師父又唔開工喇...都唔知要搞到幾時
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 23:25:00 | 顯示全部樓層
放心喎,就算掛8號,明天就會落左,何況唔會掛,早d  ZZ 把la.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-21 09:54:32 | 顯示全部樓層
放心喎,就算掛8號,明天就會落左,何況唔會掛,早d  ZZ 把la.
居士 發表於 2010-9-20 23:25


先知
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 03:35 , Processed in 0.058884 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表