找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 1148|回復: 5

[吹水] 終於可以有收工去做節喇

[複製鏈接]
發表於 2010-9-22 19:05:44 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
仲諗住收早添

播隻歌先走~~

大家做節開心d喇~~~中秋節快樂

發表於 2010-9-22 20:31:14 | 顯示全部樓層
大家中秋節快樂,
我仲要開工到深宵
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-22 20:38:56 | 顯示全部樓層
still working ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-22 21:22:43 | 顯示全部樓層
still working ....
bigpun1975 發表於 2010-9-22 20:38


正義嘅朋友…加油!! {:5_528:}
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-22 21:25:29 | 顯示全部樓層

終於可以有收工去做節喇

在媽咪家吃飯有月光,不過曚上加iphone既朦朧 :)


- 发送自我的 iPhone 大板凳应用

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-23 10:41:08 | 顯示全部樓層
:lol加油...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 21:04 , Processed in 0.099860 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表