找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5553|回復: 52

[吹水] 打緊鼓......

  [複製鏈接]
發表於 2010-9-7 01:35:55 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
為左黎緊影婚紗相唔好影到"肥腫難分"同埋下年頭既big day, 而家開始節食加做運動減肥.....
真係好辛苦, 因為專家話夜晚o個餐係應該食得最少, 而家真係食一小碗飯加食好多菜湯同少少肉....
未到11點個肚就怒打鼓, 今晚仲要落街同朋友跑步....而家真係肚餓到唔多訓得著...
發表於 2010-9-7 08:15:06 | 顯示全部樓層
哈哈~~~~
恭喜恭喜~~~
幾時好日子呀?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 08:18:52 | 顯示全部樓層
我都就黎影結婚相~~
都有諗過減下肥~~
不過腦入面有把聲音成日講:
中年發福左咁Q多年, 瘦左果個就唔係你啦~~~
我覺得幾啱聽, 結果就無減喇~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 08:37:24 | 顯示全部樓層

打緊鼓......

為左黎緊影婚紗相唔好影到"肥腫難分"同埋下年頭既big day, 而家開始節食加做運動減肥.....
真係好辛苦, 因為專家話夜晚o個餐係應該食得最少, 而家真係食一小碗飯加食好多菜湯同少少肉....
未到11點個肚就怒打鼓, 今晚仲要落街同朋友跑步....而家真係肚餓到唔多訓得著...

Cong. Timka兄^^
我都是要減肥影結婚相:)

Sent from my iPhone using 大板凳
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 09:26:18 | 顯示全部樓層
努力啦,一世人影一次婚紗相.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 09:28:56 | 顯示全部樓層
Cong. Timka兄^^
我都是要減肥影結婚相

Sent from my iPhone using 大板凳
Hintel 發表於 2010-9-7 08:37



減肥? 算把啦
你個icon嚟架
甘Q
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 09:54:50 | 顯示全部樓層
Cong. Timka兄^^
我都是要減肥影結婚相

Sent from my iPhone using 大板凳
Hintel 發表於 2010-9-7 08:37



    你係咪真係減肥架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 10:06:39 | 顯示全部樓層
為左黎緊影婚紗相唔好影到"肥腫難分"同埋下年頭既big day, 而家開始節食加做運動減肥.....
真係好辛苦, 因 ...
timka 發表於 2010-9-7 01:35



    比心機呀,師兄,捱多一排,影出黎靚仔好多架
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:14:16 | 顯示全部樓層
哈哈~~~~
恭喜恭喜~~~
幾時好日子呀?!
jason_lwk 發表於 2010-9-7 08:15


如無意外, 下年3月5日~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:15:21 | 顯示全部樓層
我都就黎影結婚相~~
都有諗過減下肥~~
不過腦入面有把聲音成日講:
中年發福左咁Q多年, 瘦左果個就唔係你啦 ...
jason_lwk 發表於 2010-9-7 08:18


jason兄去邊度影and幾時出發呀, 我o岩o岩個星期日定左2/11出發去台灣影啦~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:17:10 | 顯示全部樓層
Cong. Timka兄^^
我都是要減肥影結婚相

Sent from my iPhone using 大板凳
Hintel 發表於 2010-9-7 08:37



hintel兄要努力呀, 我而家日日夜晚都係食一小碗仔飯,dd肉同埋飲菜湯
要再加埋做運動...希望2個月會有小成果~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:18:30 | 顯示全部樓層
減肥? 算把啦
你個icon嚟架
甘Q
daken 發表於 2010-9-7 09:28


見到你話hintel兄Q, 我都記得俾人話過我個樣肥do do, 好cutie....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:19:52 | 顯示全部樓層
比心機呀,師兄,捱多一排,影出黎靚仔好多架
cyberken 發表於 2010-9-7 10:06


希望係啦, 唔好搞到下下要用ps執先見得人就ok架啦~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 12:24:54 | 顯示全部樓層
jason兄去邊度影and幾時出發呀, 我o岩o岩個星期日定左2/11出發去台灣影啦~
timka 發表於 2010-9-7 12:15


哈哈~~我早半年已經book左喇~~~
會影兩次~~~一間普通婚紗攝影, 一間搵左d studio
不過都係香港影咋~~~分別會係11月同12月影呢~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 12:28:12 | 顯示全部樓層
哈哈~~我早半年已經book左喇~~~
會影兩次~~~一間普通婚紗攝影, 一間搵左d studio
不過都係香港影咋~~~分 ...
jason_lwk 發表於 2010-9-7 12:24


都好呀, 香港影時間易就好多, 天氣差又可以改期.....
而且好多地方都可以影得好靚, 上次睇左一輯o係赤柱影, 睇完都唔知係赤柱, 好外國feel

本來老細都話影2輯 (香港 + 大陸), 但最後揀左台灣影1輯~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 12:33:44 | 顯示全部樓層
都好呀, 香港影時間易就好多, 天氣差又可以改期.....
而且好多地方都可以影得好靚, 上次睇左一輯o係赤柱 ...
timka 發表於 2010-9-7 12:28


我本來都係一輯咖咋
不過我做慣水魚
擺酒送攝影coupon
明知會比人屈, 同埋本來都諗住加少少錢都無問題
走去睇下乜野情況啦~~~
結果就買晒成個package喇~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 12:48:40 | 顯示全部樓層
我本來都係一輯咖咋
不過我做慣水魚
擺酒送攝影coupon
明知會比人屈, 同埋本來都諗住加少少錢都無問題
走 ...
jason_lwk 發表於 2010-9-7 12:33


我個時好似5,6k package
埋單3xk
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 12:50:05 | 顯示全部樓層
我個時好似5,6k package
埋單3xk
daken 發表於 2010-9-7 12:48


唔好嚇我~~
我唔想再加$$$$$$$$$$~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-7 13:06:30 | 顯示全部樓層
回復 17# daken


   
你d定力差d喎.
我都係最初5,6k,
不過我同老婆都好好定力,
所有要另外加錢既野都唔要,佢地好pk,d相原來全部都唔連畫架,大相無方法,因為唔可以就咁攞走,所以比左2k做個架.
其他全部唔要架.....

結果最尾都係8k左右,
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-7 13:43:13 | 顯示全部樓層
我個時好似5,6k package
埋單3xk
daken 發表於 2010-9-7 12:48


咁激, 個package包咩野呀, 多左成5倍錢落樓
我而家個package 1皮包40張, 我都知死硬...一定要加, 去到先算啦~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 05:42 , Processed in 0.044341 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表