找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: stevenclub2002

[球迷天地] 曼聯球迷俱樂部

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-2-11 17:32:38 | 顯示全部樓層
真係冇品
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 20:07:12 | 顯示全部樓層
Man Utd
Van Der Sar
O'Shea
Smalling
Vidic
Evra
Fletcher
Scholes
Anderson
Nani
Rooney
Giggs

吾出hea迫......打算中場混戰了......? 但又出2老........Hmmmmmm
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-12 21:27:40 | 顯示全部樓層
yes......1:0
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 21:34:52 | 顯示全部樓層
yes......1:0
stevenclub2002 發表於 2011-2-12 21:27



   
吾好比距停 !!!! 入爆距 !!!!!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-12 22:15:57 | 顯示全部樓層
上呀.........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-12 22:22:47 | 顯示全部樓層
yes......2:1
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:24:57 | 顯示全部樓層
世紀金球 ~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:28:28 | 顯示全部樓層
靓到..........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:39:51 | 顯示全部樓層
我真系叫左出泥 ~~~


GOGOGO ~~~ 又拿3分 !!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:42:21 | 顯示全部樓層
朗尼倒掛金鈎......勁...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:42:56 | 顯示全部樓層
Roony
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:44:46 | 顯示全部樓層
技安好波
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 22:50:10 | 顯示全部樓層
個倒掛周周仲以為係貝比射嘅添,不過真係好狠勁呀....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-12 23:42:03 | 顯示全部樓層
睇到70分鐘出咗門口返工,睇唔到最尾果球..........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-13 01:18:14 | 顯示全部樓層
Yeah~


回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-13 01:18:59 | 顯示全部樓層
睇到70分鐘出咗門口返工,睇唔到最尾果球..........
hkp1196 發表於 2011-2-12 23:42



    ^^

http://www.livdig.com/football-fans-world/c1041014.html
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-13 01:22:36 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-13 01:30:23 | 顯示全部樓層


想拎3分?咪x發夢~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-13 02:51:18 | 顯示全部樓層
^^
阿祖安奴 發表於 2011-2-13 01:18


世紀金球..........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-14 03:49:24 | 顯示全部樓層
真係好靚...
雖然朗尼成場波夢遊咁款...冇乜做到野...但係一個前鋒係一個合適既位置做一個合適既動作...將個波隊入網...呢個就係好既前鋒...一個咁既前鋒..無論佢打到幾invisible...都應該係場到....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 08:12 , Processed in 0.047962 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表