咁整一整要幾錢............ hkp1196 發表於 2010-9-2 11:44
使用道具 舉報
查看全部評分
STANLEY2468
o向果度睇blu-ray咸碟o米可以好迫真"o也o羊o爹"~~~ 正呀!!! 我月中去日本搵隻"綁繩+滴蠟"比妳. ... davidchan 發表於 2010-9-2 13:43
柵屋一間 但入面冇件好野 STANLEY2468 發表於 2010-9-2 16:36
最值錢就係間房.............. hkp1196 發表於 2010-9-2 16:44
timmywan
幾時會整好間hifi房? kachow 發表於 2010-9-3 00:42
正呀.......我諗我尼一世都冇可能有間隔音房 canon.hk 發表於 2010-9-2 13:33
冇乜風吹雨打 月尾前可setup STANLEY2468 發表於 2010-9-3 11:30
我可唔可以嚟採訪一吓,等hiendy既會員可以了解多o的... pepsiman 發表於 2010-9-3 16:37
好呀..實地探討.. 呢d整好左無得睇.. 要每日update.. kachow 發表於 2010-9-3 16:40
唔係嘩,佢住將軍澳喎,每日update咪好唔得掂.... 我都係想採訪吓中期進度,之後由番屋主更新啦. ... pepsiman 發表於 2010-9-3 16:46
回復 STANLEY2468 STANLEY兄, 有冇問過下D隔音綿響高溫下有冇問題? 因為正5真係好熱, 會唔會色放D野出來 ... daken 發表於 2010-9-3 16:10
而家係屯門 7國咁亂 STANLEY2468 發表於 2010-9-3 16:49
我都唔清楚 只知道師傅話琴行隔音房都用佢 STANLEY2468 發表於 2010-9-3 16:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 05:18 , Processed in 0.068571 second(s), 19 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.