使用道具 舉報
我個時好似5,6k package 埋單3xk daken 發表於 2010-9-7 12:48
為左黎緊影婚紗相唔好影到"肥腫難分"同埋下年頭既big day, 而家開始節食加做運動減肥..... 真係好辛苦, 因 ... timka 發表於 2010-9-7 01:35
我就掉轉,明知d鋪頭識搵笨,我就一開始選最貴package, 因為加相會平d.. 所以最後怒加相,結果都只係加 ... cyberken 發表於 2010-9-8 13:23
呢個咪分別羅 如果唔係點解我搵個10K 8K, 你就搵2xxK 一個月亞 (講小左唔好打頭) ... daken 發表於 2010-9-8 15:42
快過蛋糕仔結婚 sammer425 發表於 2010-9-7 14:41
我都想結婚.... cakecake 發表於 2010-9-8 17:31
可愛既肥仔要減肥....? cakecake 發表於 2010-9-8 14:19
回復 daken 雖然我未結, 但我絕對同意你既講法~ timka 發表於 2010-9-9 11:55
都唔係既 好多過唔好 不過生小朋友就真係要諗清楚 我覺得要生就快生 如果唔生就大家一定要有共 ... daken 發表於 2010-9-9 12:06
thx~ 生呢個問題, 真係好睇大家鍾意小朋友與否, 反而唔好為左屋企人既意願去做, 最緊要大家都想, 始終係 ... timka 發表於 2010-9-9 12:10
查看全部評分
kachow
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 00:19 , Processed in 0.237652 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.