D野積積埋埋...好多年...迫住掉左落垃圾桶.... 大玩偶 發表於 2010-9-9 21:55
使用道具 舉報
掉咗咩先 kleehkg 發表於 2010-9-9 22:07
" 如果你係A君;你會唔會接呢?" C君放幾多錢唔係重點,重點係睇當時巿價,如果隻碟普遍係放緊$220,咁都 ... qq1122yq 發表於 2010-9-10 00:20
" 如果你係A君;你會唔會接呢?" C君放幾多錢唔係重點,重點係睇當時巿價,如果隻碟普遍係放緊$220,咁都係平左吖... A君睇唔開係因為知道C君幾錢買入姐...qq1122yq 發表於 2010-9-10 00:20
每人價值觀唔同,只要自己覺得個價OK, 無話人唔人性,除非C君你係認識就另作別論... ... pepsiman 發表於 2010-9-10 01:13
買嘢無平到,所以賣家都係無人性? qq1122yq 發表於 2010-9-10 01:34
買賣二手碟, 又要就時間, 地方, 又要俾人壓價, 果十蚊八蚊都要講價, 計埋車錢, 結果仲貴過租碟, 所以依家 ... hkp1196 發表於 2010-9-9 19:49
如果有師兄為左[C君幾錢買入]而睇唔過眼,應該都唔出奇。 但在我黎睇就唔關事,我著眼既係時間。 好似樓 ... datacoma 發表於 2010-9-10 03:01
賣家事隔幾耐放番出去都係200係賣家嘅決定,市場會自動調整!因為隻碟耐左個價仲高企,無買家要賣家自然會降價... 哩d "如此類推" 嘅譬喻係無人會知!qq1122yq 發表於 2010-9-10 15:17
呢個時間距離個個人都睇法唔同... 我睇完大家討論...反而覺得有時係自己俾咗期望自己而令自己失望... 呢 ... pam_jack 發表於 2010-9-10 17:38
總之係明碼實價, 傾啱價錢至相約交易就得, 都係你情我願啫. 至怕係交收見面時至再講價...如果係賣緊大件嘢, 就真係激鬼死.nwwedmond 發表於 2010-9-10 14:35
所以我咪話唔關賣家事囉。總之一個人只要面皮夠厚,做任何野總係會著數D。我就自問未到呢個境界....學習 ... datacoma 發表於 2010-9-10 17:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 18:02 , Processed in 0.038506 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.