使用道具 舉報
查看全部評分
Cdlp
Cdlp 發表於 2018-4-3 17:53 有!
sealteam4 發表於 2018-4-4 00:16 我都想見識一下並黑檀木版 聽說特別靚聲
eds60 發表於 2018-4-4 04:16
wuying908
eds60
Cdlp 發表於 2018-4-4 08:06 早晨60兄!請多多指教如果玩好呢對 Spendor sp-100 r2
Cdlp 發表於 2018-4-4 08:11 喺咁細地方玩佢,自尋煩惱嗎?
eds60 發表於 2018-4-4 08:14 Cdlp兄,我只用舊款 BC3。我覺得細瓦數 class A 後級夠推了。Spendor 12寸低音的量很多,足夠填滿400尺空 ...
DickCheng2@FB
eds60 發表於 2018-4-4 08:17 在細房,房間做一些處理。擴音機也不用力量型。唔駛好大聲已經出到低音。細單元喇叭要大聲先谷到出來。聽 ...
Cdlp 發表於 2018-4-4 08:31 喺輝煌聽過幾次同朋友上去!
Cdlp 發表於 2018-4-4 08:33 大單元嘅先天優勢! 無法抗拒!
eds60 發表於 2018-4-4 08:38 你聽下強勁的打鼓碟,真係好過癮。鼓身的震動也可以聽到。
wuying908 發表於 2018-4-5 09:23 CD兄, 依對原裝腳架來? 依對我都好鐘意
eds60 發表於 2018-4-5 11:21 Cdlp兄有没有考慮把右喇叭和 HiFi 架調位。現在左、右喇叭有點太接近。 可以試把喇叭移前,右喇叭放架前 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 17:19 , Processed in 0.041869 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.