找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kleehkg

[吹水] 召喚師到埋.........

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-7 21:11:55 | 顯示全部樓層
你做咩嘢呀?人地問唔知邊個係召喚師都唔得架咩?
乜嘢系連消帶打?我覺得你以惜題發揮連消帶打多d    ...
andy88 發表於 2010-7-7 20:37


講到明神獸有姓, 姓白, 只是之後改左, 如果是我對號入坐就真係唔好意思,
但大家都明, 人又唔多, 大家講得明明白白, 未嚐不可。

係, 我又係有野講, 但那是我對於某一個人的尊重, 而唔係為了我個人感受, 如果我有為了個人感受, 我根本不會來此處聊天,
但因為我知道此網高手處處, 真係有值得我去學既野先會唔要面都過來, 而且都忍耐住, 否則我唔會收到pm講「我見到你都十分大方. 令我非常敬佩.」
但係有樣野我係唔會忍就係對某人的不敬, 可能我真係唔習慣你們的開玩笑形式, 但我認為開玩笑是雙方面的才成立, 但我見唔到這個花名是雙方性的...

anyway, 地方是你們的, 討論氣氛如何是你們的事, 此事上, 我不會再作回應的了, 要講既講哂。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:17:13 | 顯示全部樓層
真係偉大呀.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-7 21:21:52 | 顯示全部樓層
講到明神獸有姓, 姓白, 只是之後改左, 如果是我對號入坐就真係唔好意思,
但大家都明, 人又唔多, 大家講 ...
白影 發表於 2010-7-7 21:11



要講就唔好有頭冇尾,拋下一句我不會再作回應的了, 要講既講哂,你可是真的幾有趣。
我再講一句,從來冇對任何人存有不敬。每人對事與物有唔同理解有何不可 ?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-7 21:40:32 | 顯示全部樓層
quote from you....

白影兄,希望你可以係呢度玩得開心.
我地呢度會係好自由, 所以如果(只是假設)將來有部份會員對白影 ...
nevergiveup 發表於 2010-7-5 13:33

好! 明人不做暗事, 開門見山, 我喜歡!
不過我都會識做的了, 呵呵, 有人插我都抵的, 因為之前樹敵太多,
只望有個唔會比人攪到PM用唔到, 簽名又用唔到, 出文有LINK又出唔到, 投票又無, 某些區入到入唔到, 吹水都吹唔到, 的自由地方就心滿意足了,
其他人的私怨就由時間同慢慢交流而再算吧, 世上有樣野, 叫「唔打唔相識」麻...



既然入得嚟,就不如開門見山,你都話「唔打唔相識」,倒不如放開城府胸襟,開心响度咪仲好 !?
呢度都唔係想有私怨.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:16:07 | 顯示全部樓層
我現在才看到,我想大家來這裡都想開開心心,希望大家真係不打不相識
唔好攪到大家有火藥味,誰對誰錯都過去了,百板字抺左去

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:17:33 | 顯示全部樓層
我現在才看到,我想大家來這裡都想開開心心,希望大家真係不打不相識
唔好攪到大家有火藥味,誰對誰錯都過去了 ...
timmywan 發表於 2010-7-7 22:16


師父...你好呀!!...我就買power amp la
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:19:14 | 顯示全部樓層
甘就有POWER啦
是否團購那部?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-7 22:29:11 | 顯示全部樓層
我現在才看到,我想大家來這裡都想開開心心,希望大家真係不打不相識
唔好攪到大家有火藥味,誰對誰錯都過去了 ...
timmywan 發表於 2010-7-7 22:16



    幾時都係開心緊要啦........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:33:37 | 顯示全部樓層
最緊要開心,唔開心我就唔叫人入來
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-7 22:35:29 | 顯示全部樓層
最緊要開心,唔開心我就唔叫人入來
timmywan 發表於 2010-7-7 22:33



    haha........咁就要俾多d 歡樂嘢你過引吓 lu......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:39:13 | 顯示全部樓層
你又想我小你(講笑)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-7 22:42:59 | 顯示全部樓層
小吓唔駛死,小返你 (講笑)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:44:31 | 顯示全部樓層
甘就有POWER啦
是否團購那部?
timmywan 發表於 2010-7-7 22:19



    yes yes ar...平平地有200w 8ohm
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 23:21:36 | 顯示全部樓層
200W你重想點
聽人講部機唔錯又底玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 23:44:20 | 顯示全部樓層
講到明神獸有姓, 姓白, 只是之後改左, 如果是我對號入坐就真係唔好意思,
但大家都明, 人又唔多, 大家講 ...
白影 發表於 2010-7-7 21:11


做乜吼我打邊爐就開P?
小白兄,呢度係咁架喇, 呢度有四大聖獸( HKP1196, CANON, PINKHUNG, BIGPUNG), 所以唔淨小兄你一個有花名..
玩下手,我遲D都有, 所以嘛, 請小白兄別太在意,
有部份MEMBER的確對你存敵意,但大部份都沒有的.
你唔係講過在友網有岳不群嗎? 你要學更狠更毒的招回敬他們才消你心頭之恨嗎?
你唔係講過呢度明刀明槍比較好嗎?
加上TIMMY 都唔介意, 也請小白兄大量, 重新再搵番FORUM樂趣啦
否則容易讓人們覺得小白兄因為在友網"解封", 故現在在HIENDY 可以反牌.

至於其他會員們, 乜請你們多加照顧新會員, 唔好比人覺得HIENDY是小圈子樂場

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 23:51:44 | 顯示全部樓層
yes yes ar...平平地有200w 8ohm
micma 發表於 2010-7-7 22:44


諗吾店點擺,give up
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 23:52:52 | 顯示全部樓層
諗吾店點擺,give up
ryanenen 發表於 2010-7-7 23:51



    咁冇計喇...買部thin d
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 23:57:03 | 顯示全部樓層
咁冇計喇...買部thin d
micma 發表於 2010-7-7 23:52


19寸深, 吾知計左speaker terminal 未, hi fi rack 得18.5 inches
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:06:49 | 顯示全部樓層
19寸深, 吾知計左speaker terminal 未, hi fi rack 得18.5 inches
ryanenen 發表於 2010-7-7 23:57



    重要唔夠深tim ar...咁冇計啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:10:51 | 顯示全部樓層
19寸深, 吾知計左speaker terminal 未, hi fi rack 得18.5 inches
ryanenen 發表於 2010-7-7 23:57

淨係計果四只脚都唔得??
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 00:20 , Processed in 0.282469 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表