找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pepsiman

[分享] 囡囡送給媽媽的母親節禮物

[複製鏈接]
發表於 2012-5-14 23:29:13 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2012-5-14 23:25
唔使講,梗係囡囡緊要啦...

講得好、加分
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 23:34:45 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2012-5-14 23:29
靚女導師教授,真既???
咁報我自己一個得o勒...

講真架,百事兄,真係有地方可以教,方心係專業,不過1定要夠人數,我可安排"
至於靚女導師,年紀同你相約,應該
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-5-14 23:38:36 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-14 23:34
講真架,百事兄,真係有地方可以教,方心係專業,不過1定要夠人數,我可安排"
至於靚女導師,年紀同你相 ...

等我問問個女先...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-14 23:38:55 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-14 23:28
想學唔緊要,我可以安排 ,因為有朋友開班,但係要比材料同學費,不過放心唔會貴 ,如 ...

我想學,不過唔知就唔就到時間。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:25:47 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-14 23:00
歡迎可愛的女兒請教

拱就o岩啦, 噯契女又係好鍾意整甜品架, 可否向你偷師呢???
本來今個mother's day佢想整馬卡龍俾噯架, 但兩盤都濕敗了
最後, 佢整左半失敗半成功的cookies送俾噯
雖然一d都5鬆化, 仲幾硬下天, 但牛油味好足, 又不太甜, 最重要的是愛心搭救嘛.
噯俾足九十九分佢呀!!!!!!!!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:29:26 | 顯示全部樓層
佢話中間透明個d叫做隱型曲奇餅喎
佢好想再整馬卡龍, 但都只是在網上取料單, 整出泥失敗左呀.
anyWAY, 噯覺得非常好吃囉.
因為這是噯生平第一份母親節禮物

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:31:52 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-5-15 01:25
拱就o岩啦, 噯契女又係好鍾意整甜品架, 可否向你偷師呢???
本來今個mother's day佢想整馬卡龍 ...

菲E 幅相,好......濛 ,同埋睇相好難分辨 ,所以唔好介意
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:35:26 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2012-5-14 23:20
不如組番個Hiendy整餅團...

呢樣噯非常贊成!!!!!!!!
因為可當親子活動.
噯與契女的關係密切過她跟她媽媽.
契女是單親家庭, 所以噯便順理成章成為了她的監護人.
很想給她多點愛, 很想籍著活動陪伴她, 所以如果Hiendy搞甜品團, 整餅團, 西廚團...非常有興趣呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:38:50 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-15 01:31
菲E 幅相,好......濛 ,同埋睇相好難分辨 ,所以唔好介意  ...

無計.....噯長期手震架
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:40:14 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-15 01:31
菲E 幅相,好......濛 ,同埋睇相好難分辨 ,所以唔好介意  ...

佢如果在學校整成拱款/味, 一定肥佢佬啦.
講真, 曲奇真係好硬.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:42:20 | 顯示全部樓層
可否教路馬其龍的整法呢?
youtube佢都有上去睇, 但整出泥5係黐哂盤就係散哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:42:26 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-5-15 01:40
佢如果在學校整成拱款/味, 一定肥佢佬啦.
講真, 曲奇真係好硬.

唔會 ,不過 都要睇間學校,評分嘅準則
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 01:49:43 | 顯示全部樓層
edward0914 發表於 2012-5-15 01:42
唔會 ,不過 都要睇間學校,評分嘅準則

傳統祺袍女校會較嚴謹的
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 02:23:01 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-5-15 01:49
傳統祺袍女校會較嚴謹的

唔緊要啦 ,自古成功在嘗試
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 12:55:08 | 顯示全部樓層
芒果好味!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 13:27:56 | 顯示全部樓層
chinovince 發表於 2012-5-15 12:55
芒果好味!!

百樹佬無份食, 但睇在眼裡都已經冧哂啦!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 17:54:33 | 顯示全部樓層
都不錯啊,頭幾次整都 OK 啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 17:54:51 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-5-15 13:27
百樹佬無份食, 但睇在眼裡都已經冧哂啦!!

都對
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 18:02:45 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-5-15 01:42
可否教路馬其龍的整法呢?
youtube佢都有上去睇, 但整出泥5係黐哂盤就係散哂 ...

馬其龍?

是不是 薩其馬 啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-5-15 18:41:07 | 顯示全部樓層
1o1o 發表於 2012-5-15 18:02
馬其龍?

是不是 薩其馬 啊

NO la....
係馬卡龍Macaron
是法式甜品

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 12:30 , Processed in 0.061776 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表