lut 發表於 2012-7-30 18:04 小!!
使用道具 舉報
JKC710 發表於 2012-7-30 18:08 如果你有我就真係驚喇....... 而家就算係假都有你條傻佬陪我 ...
lut 發表於 2012-7-30 18:16 再小!!
pinkhung 發表於 2012-7-30 18:29 比正價買假嘢
大ken 發表於 2012-7-30 18:32 錯, 係 比貴過正價既正價 買假過假貨既假貨
cello13814 發表於 2012-7-30 18:07 恭喜晒 樓主想換乜野amp 換唔成?
lut 發表於 2012-7-30 18:49 本來5009, 後尾又諗11a
bigpun1975 發表於 2012-7-30 18:55 前後級啦,整部Onkyo 5509
pinkhung 發表於 2012-7-30 18:56 仲11?12啦
lut 發表於 2012-7-30 18:56 有咁打算, 但要再度度
bigpun1975 發表於 2012-7-30 19:01 33 有套西裝呀
lut 發表於 2012-7-30 18:57 發咗咩
lut 發表於 2012-7-30 19:58 好,我轉sony
pinkhung 發表於 2012-7-30 20:00 sony你估平牙
lut 發表於 2012-7-30 17:48 $1600, 佢話會加價啦 , 冇問Balance頭呀, 早響嘛
felixk 發表於 2012-7-30 20:40 我有條九成九新 你都吾要。插左一次炸
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 06:26 , Processed in 0.082514 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.