使用道具 舉報
細tec 發表於 2012-9-1 20:31 原本是多一條Kharma EE的, 不過比人試完就沒收了。 試完聽過就算啦, 邊買得起。
Evomusic 發表於 2012-9-1 21:52 卡瑪EE劇毒無比,只有入境批文,冇出境許可 我甘做都係為左你好 ...
ncwah 發表於 2012-9-1 21:55 原來師兄食細tec夾棍,恭喜恭喜
查看全部評分
ncwah
Evomusic 發表於 2012-9-1 21:58 唉,我不入地獄,誰入地獄!
ncwah 發表於 2012-9-1 20:48 拱又係,遲D返左對SC再借過囉,不過比我如果用到咁天價嘅線,我會換喇叭囉 ...
細tec 發表於 2012-9-1 22:34 對OVATION我要玩盡佢先.
ncwah 發表於 2012-9-1 22:47 要泵咁多水落去值唔值呢?
細tec 發表於 2012-9-1 22:49 咁你覺得OVATION有什麼不足?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 07:32 , Processed in 0.044316 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.