使用道具 舉報
racewong 發表於 2012-11-26 10:23 KRELL FPB 450 MCX市場很少見呀!
15/16 發表於 2012-11-26 10:54 C Hing, 同老麥啲power amp差唔多咁慢熱, 都係個鬆啲鐘仲要播啲動態嘢至会快少少入狀態! ...
leoking 發表於 2012-11-26 11:04 真系幾靚仔! 最衰驚打爛对胆、否則帶对KR去你到比較下,大家都系100w class A. KR唔夠力推20.1,但推min ...
racewong 發表於 2012-11-26 11:05 不過仲未CONFIRM到ARC+PASS既聲底, 因為依家果對POWER CORD真係[錯撚晒]. 希望今日可以搵到對SHUNYATA既 ...
Kastena 發表於 2012-11-26 10:56 噫, 正喎, 部XA100.5係咩聲底架?
racewong 發表於 2012-11-26 11:46 未知呀!
馬丁 發表於 2012-11-26 12:03 槍王兄 會唔會谂PASS 前吖???話晒一套老西喎.嘩對3.7 摆得前過以前對1.7好多
jj338 發表於 2012-11-26 12:14 ARC ref5 夾 Pass後級會唔會覺得声較'行'同'燥'?
jj338 發表於 2012-11-26 12:59 如果100.5唔夠力我同你trade部160.5都得嫁
bcychung 發表於 2012-11-26 12:22 恭喜進入 Mono block 嘅世界!仲係純 A ... Goooood!!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 07:38 , Processed in 0.063553 second(s), 12 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.