找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: JKC710

[分享] 初級SM組合終於重生~

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2012-12-13 10:55:34 | 顯示全部樓層
bmb_hd 發表於 2012-12-13 10:26
下次預埋我得唔得?

幾十歲人都未試過SM。

無問題, 不過地方淺窄少少, 3位師兄就岩岩好~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 10:57:50 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 09:47
當然歡迎, 但係你怕唔怕遠先, 小弟住港島東區~

ching me too
have time can go to your place see see ma ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 11:04:29 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 10:55
無問題, 不過地方淺窄少少, 3位師兄就岩岩好~

多謝回覆。

不過我要明年初先有批文,到時師兄有"分唇"又有位請pm小弟, 先謝過!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 11:12:49 | 顯示全部樓層
chung5 發表於 2012-12-13 10:57
ching me too
have time can go to your place see see ma ?

無記錯師兄好似係住西灣河, 以後要多多交流~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 11:13:22 | 顯示全部樓層
bmb_hd 發表於 2012-12-13 11:04
多謝回覆。

不過我要明年初先有批文,到時師兄有"分唇"又有位請pm小弟, 先謝過!  ...

無問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 11:15:24 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 11:12
無記錯師兄好似係住西灣河, 以後要多多交流~~

yes , i still looking for  mk 250 ar
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 11:18:51 | 顯示全部樓層
chung5 發表於 2012-12-13 11:15
yes  , i still looking for  mk 250 ar

76果隻250買唔買到?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 11:39:15 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 01:51
知道喇, 下次餐飯我既~~~

我又要
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 11:42:48 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2012-12-13 11:39
我又要

幾時過黎hk行下呀~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 11:53:38 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 11:18
76果隻250買唔買到?

not fast enough
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 13:05:48 | 顯示全部樓層
本帖最後由 qq1122yq 於 2012-12-14 09:44 編輯
JKC710 發表於 2012-12-13 09:30
qq低頻調校技巧果然係真功夫, 大師級人馬

至於一上到黎聽感有咩問題同埋對應拆解方法就要請你 ...


或者先講吓jkc屋企環境擺位先:約130尺,長方形廳,皇帝位在廳正中間
                                                      
門口→走廊→FL MK250  C           FR∣
               ∣                               ∣
               ∣                               ∣
               ∣                               ∣
               ∣SL        皇帝位        SR∣
               ∣                               ∣
               ∣            SVS PC12NSD
               ∣SBL                     SBR∣


坐低先黎隻麥當娜,前音場隻MK(單元向出擺法)低頻唔知走位去咗邊,聽感上去咗皇帝位後面焗住,繼而影嚮後置清晰度、暗聲...
而SVS較為貼近牆角,量感過大,引至後面低頻蓋過前面隻MK,而且唔夠鬆容彈跳  
另Y記內tone control 嘅treble及bass加大2.5dB,令整個音場去得太行,高、低音過多失真 !



每次調校前都要唱番隻SM心法先:如果太多牛奶味 朱古力味冇定企 (哈哈!) 等到朱古力味返番o黎 牛奶味又唔爭氣...


到正式調校:
一開波熄鬼左隻郵筒先,MK改為backfire,MK低頻即時喺番正中前面,再校啱phase、量感後接住校郵筒,個人認為郵筒不要太貼牆角,先將佢拉出8"再調,吾....彈跳力出番晒,又係再校phase、音壓
此時兩隻已校好就一齊開聲聽,咦...低頻護相抵消左戌d頻段喎   ,於事再調Y記內相位setting,由SW1,2嘅normal/reverse反覆設定,擾攘一輪後...ko鳥!最後重新auto set 5個位一次,tone control 設回0dB,微調各設定、音壓後開聲...


嘩!應有嘅野出番晒黎,低頻量感適中,有層次、浮/彈跳力強(有d似賓周仔果度 ),後置清晰番、連貫...

跟住當然到主人家試聽評吓分啦...

p.s 最後建議皇帝位移後一尺,到時punch力感必有提升   


enjoy!

評分

13

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 13:15:42 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 13:05
或者先講吓jkc屋企環境擺位先:約130尺,長方形廳,皇帝位在廳正中間:

門口→走廊→FL MK250  C        ...

Q姐,幾時再過港島區呀,幫我開光呀,
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 13:18:49 | 顯示全部樓層
kefana 發表於 2012-12-13 13:15
Q姐,幾時再過港島區呀,幫我開光呀,

恐怕要出年喇,太多booking...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 13:58:58 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 11:42
幾時過黎hk行下呀~~

this week end
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:00:30 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 13:05
或者先講吓jkc屋企環境擺位先:約130尺,長方形廳,皇帝位在廳正中間
                                  ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:08:15 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:00


好就加吓分啦PK,要去PK換煲架!  
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:13:25 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 14:08
好就加吓分啦PK,要去PK換煲架!



PK有冇得換小喇叭架!??
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:19:53 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:13
PK有冇得換小喇叭架!??

仲有收陰機換添...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:24:54 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 14:19
仲有收陰機換添...

連~~~~收陰機都有 ...

咁睇怕...擴陰gay 都一定有..
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 14:27:49 | 顯示全部樓層
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:24
連~~~~收陰機都有 ...

咁睇怕...擴陰gay 都一定有..


AB類定D類?  
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 21:37 , Processed in 0.042613 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表