bmb_hd 發表於 2012-12-13 10:26 下次預埋我得唔得? 幾十歲人都未試過SM。
使用道具 舉報
JKC710 發表於 2012-12-13 09:47 當然歡迎, 但係你怕唔怕遠先, 小弟住港島東區~
JKC710 發表於 2012-12-13 10:55 無問題, 不過地方淺窄少少, 3位師兄就岩岩好~
chung5 發表於 2012-12-13 10:57 ching me too have time can go to your place see see ma ?
bmb_hd 發表於 2012-12-13 11:04 多謝回覆。 不過我要明年初先有批文,到時師兄有"分唇"又有位請pm小弟, 先謝過! ...
JKC710 發表於 2012-12-13 11:12 無記錯師兄好似係住西灣河, 以後要多多交流~~
chung5 發表於 2012-12-13 11:15 yes , i still looking for mk 250 ar
JKC710 發表於 2012-12-13 01:51 知道喇, 下次餐飯我既~~~
Ep-71 發表於 2012-12-13 11:39 我又要
JKC710 發表於 2012-12-13 11:18 76果隻250買唔買到?
JKC710 發表於 2012-12-13 09:30 qq低頻調校技巧果然係真功夫, 大師級人馬 至於一上到黎聽感有咩問題同埋對應拆解方法就要請你 ...
查看全部評分
szetojason
BoB182
nwwedmond
lut
bmb_hd
benson26
kelvinchow8
pangling
Ep-71
johnnykut
JKC710
kefana
rklpoon
qq1122yq 發表於 2012-12-13 13:05 或者先講吓jkc屋企環境擺位先:約130尺,長方形廳,皇帝位在廳正中間: 門口→走廊→FL MK250 C ...
kefana 發表於 2012-12-13 13:15 Q姐,幾時再過港島區呀,幫我開光呀,
JKC710 發表於 2012-12-13 11:42 幾時過黎hk行下呀~~
qq1122yq 發表於 2012-12-13 13:05 或者先講吓jkc屋企環境擺位先:約130尺,長方形廳,皇帝位在廳正中間 ...
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:00
qq1122yq 發表於 2012-12-13 14:08 好就加吓分啦PK,要去PK換煲架!
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:13 PK有冇得換小喇叭架!??
qq1122yq 發表於 2012-12-13 14:19 仲有收陰機換添...
Ep-71 發表於 2012-12-13 14:24 連~~~~收陰機都有 ... 咁睇怕...擴陰gay 都一定有..
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 21:37 , Processed in 0.042613 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.