feellikecyber 發表於 2013-5-3 10:46 Size / Shape of Room is key point
使用道具 舉報
leoking 發表於 2013-5-3 11:31 X2 可能係相嘅角度丶距離問題, 好幾間房都看似正方型?
chengvin 發表於 2013-5-3 11:41 香港聽音響就死系地產黨手上。強國聆聽空間超正,就算中端野都可以發揮好過香港。 ...
feellikecyber 發表於 2013-5-3 11:33 甘就要問下樓主喇
查看全部評分
chhanthony
ccscho
Gauss5831
家訪 5 膽唱放
kelvinchow8
chowhwk 發表於 2013-5-3 11:29 馬丁兄, 最好還有好茶,好酒,更是樂事。
leoking 發表於 2013-5-3 12:24 凡事都講天時丶地利丶人和, 香港幾十年來積聚咗一大班發燒高手, 流傳落嚟嘅寶貴經驗丶心得唔係內地呢短短 ...
wongsimon 發表於 2013-5-3 17:19 旁邊放D普洱好聲D咩?
tst123 發表於 2013-5-3 18:10 主人家修養好,好茶和賞畫。邊唱茶邊聽歌,一樂也。
chowhwk 發表於 2013-5-3 23:35 123兄 好奇問問。
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 00:41 , Processed in 0.041371 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.