找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: tst123

[分享] 勞動節家訪篇

[複製鏈接]
發表於 2013-5-3 11:31:26 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-3 10:46
Size / Shape of Room is key point

X2

可能係相嘅角度丶距離問題, 好幾間房都看似正方型?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 11:33:53 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2013-5-3 11:31
X2

可能係相嘅角度丶距離問題, 好幾間房都看似正方型?

甘就要問下樓主喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 11:41:46 | 顯示全部樓層
香港聽音響就死系地產黨手上。強國聆聽空間超正,就算中端野都可以發揮好過香港。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 11:53:23 | 顯示全部樓層
chengvin 發表於 2013-5-3 11:41
香港聽音響就死系地產黨手上。強國聆聽空間超正,就算中端野都可以發揮好過香港。 ...

Hi CHing, space and shape control everything
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-5-3 12:06:23 | 顯示全部樓層
feellikecyber 發表於 2013-5-3 11:33
甘就要問下樓主喇

家訪 1 及 2 的廳都是長方形,是跟黃金比例間隔而成,高度也是。2間房是一樣大小。家訪 1 主人只入伙一個月,喇叭也新,主人家還在磨合系統,1 与 2 都是以經典 Jeff Rowland 9 為中心,他們都是一手机主,資深發燒友。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 12:24:43 | 顯示全部樓層
chengvin 發表於 2013-5-3 11:41
香港聽音響就死系地產黨手上。強國聆聽空間超正,就算中端野都可以發揮好過香港。 ...

凡事都講天時丶地利丶人和, 香港幾十年來積聚咗一大班發燒高手, 流傳落嚟嘅寶貴經驗丶心得唔係內地呢短短十年八載可媲美; 就算地利,香港聆聽環境一般較弱、但勝在方便, 一日去數處家訪都話咁易。

我冇去過馬拉, 但据去過的高手講,當地一樣地方大大丶器材勁勁,但真正靚聲唔多。在香港玩hifi 其實唔差,起碼hifi 舖都多過人

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-5-3 12:24:56 | 顯示全部樓層
其實家訪還見到很多精品,這件家訪 5 的膽唱放絕不應放過。還有小弟佩服得五体投地是師父的學識,手工,耐力,堅持,系統由唱放,電子分音,後級,喇叭全是師父一個人的心血結晶,花了近3年時間去完成。

家訪 5 膽唱放

家訪 5 膽唱放

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 14:00:05 | 顯示全部樓層
最重要又最昂貴既因素: 空間!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 14:04:24 | 顯示全部樓層
chowhwk 發表於 2013-5-3 11:29
馬丁兄,

最好還有好茶,好酒,更是樂事。

周兄的眼其利..有好茶,好酒,還小得好小吃吗
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 14:07:37 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2013-5-3 12:24
凡事都講天時丶地利丶人和, 香港幾十年來積聚咗一大班發燒高手, 流傳落嚟嘅寶貴經驗丶心得唔係內地呢短短 ...

非常同意!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 14:09:10 | 顯示全部樓層
畀我去完呢啲家訪返到屋企唔係想開機,係想開窗跳落街。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 15:27:38 | 顯示全部樓層
個場仲大過好多香港代理陳列室
有咁正地方配合靚器材真係如虎添翼
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 17:19:21 | 顯示全部樓層
旁邊放D普洱好聲D咩?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-5-3 18:10:49 | 顯示全部樓層
wongsimon 發表於 2013-5-3 17:19
旁邊放D普洱好聲D咩?

主人家修養好,好茶和賞畫。邊唱茶邊聽歌,一樂也。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 19:25:01 | 顯示全部樓層
tst123 發表於 2013-5-3 18:10
主人家修養好,好茶和賞畫。邊唱茶邊聽歌,一樂也。

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 23:14:30 | 顯示全部樓層
chowhwk 發表於 2013-5-3 11:29
馬丁兄,

最好還有好茶,好酒,更是樂事。

周兄,普洱我都啱,你好眼利
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-3 23:35:50 | 顯示全部樓層
tst123 發表於 2013-5-3 18:10
主人家修養好,好茶和賞畫。邊唱茶邊聽歌,一樂也。

123兄

好奇問問。

左邊牆壁的是立體畫還是一塊動物皮毛裝在畫框上,用來處理第一反射很好。

器材後面的石雕好美,也是調教聲音的?

看來五號朋友的房間有心思,有品味,應該也有效果。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-5-4 00:31:18 | 顯示全部樓層
chowhwk 發表於 2013-5-3 23:35
123兄

好奇問問。

家訪 5的主人是雅人,對茶及畫有研究,對音樂軟件亦有相當認識。國內朋友的投入及開放熱誠令小弟汗顏。主人的庄修我亦不甚了了,肯定的是地上的麻席對調教聲音有一定的幫助。不過主力還是7路電子分音。因小弟一天走五場,實在只是走馬看花。不過各主人都知系統尚有進步空間,透過互相家訪交流心得。系統5需要大最小一倍的空間包括樓底才能全完發揮,所以主人準備搬屋。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-5-7 01:17:45 | 顯示全部樓層
chengvin 發表於 2013-5-3 11:41
香港聽音響就死系地產黨手上。強國聆聽空間超正,就算中端野都可以發揮好過香港。 ...

玩音響最貴最貴的器材是「間屋」
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 00:41 , Processed in 0.041371 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表