KamWaiKwok@FB 發表於 2014-3-19 20:41 占士兄!呢條係咪14心?
使用道具 舉報
shankircheis 發表於 2014-3-19 17:36 唔好意思, 所謂 "純銀" 美式頭, 是不是指鍍了一層幾um厚的純銀? 而不是整個導體都是純銀? 依我的淺見, 純銀 ...
diwily 發表於 2014-3-21 10:14 jj168師兄, 請問如果水綫E不用銀合金而改用普通平價銅綫以節省成本,對音質有何影響? ...
c5df5d4b72cf7e90e84b2403029dbd2a.rar
2014-4-7 23:46 上傳
點擊文件名下載附件
255.95 KB, 下載次數: 1238
test
23592b14b52bb9604c2560fc722c48ef.rar
149.48 KB, 下載次數: 1216
b9799bd1e7b00e491b2f2e297b06585b.rar
155.09 KB, 下載次數: 1212
查看全部評分
jj168
nagramen
jj168 發表於 2014-5-7 20:24 再整條重地即是: (G)0.55x4.25mmx1(L)0.55x1.25mmx6(N)0.55x1.25mmx6 睇下分別有幾大?
nagramen 發表於 2014-5-11 08:15 Live and Neutral 各有4 sqmm, 力水應該好好。但Earth wire should better be the same at 4 sqmm. 唔慳 ...
水中一閣 發表於 2014-8-4 11:36 邊度有純綿通?難唔難入?
jj168 發表於 2014-8-5 14:51 深水渉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 23:13 , Processed in 0.184716 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.