OLDIES 發表於 2013-8-2 10:20 做喇叭發達 做手機乞食
使用道具 舉報
hksarac 發表於 2013-8-2 10:05 5皮幾
OLDIES 發表於 2013-8-2 09:31 新買要幾銀?
hksarac 發表於 2013-8-2 09:31 你先試完邦先生那對先
OLDIES 發表於 2013-8-2 09:20 B&W 805D (Piano Black) & 原廠黑色腳架 一流 Condidtion 行貨,齊單,保用証,有保養
Challenger 發表於 2013-8-2 08:20 各位早晨!
OLDIES 發表於 2013-8-2 08:20 open machine
OLDIES 發表於 2013-8-2 00:16 ZZZZZZZZZ..........
查看全部評分
Challenger
OLDIES
OLDIES 發表於 2013-8-1 23:41 阿叔.....我都生得五官端正呀
hksarac 發表於 2013-8-1 23:29 你不能與邦先生比較
OLDIES 發表於 2013-8-1 23:24 邦哥語:碟靚聲靚
hksarac 發表於 2013-8-1 23:08 搞好訊源先啦
OLDIES 發表於 2013-8-1 22:50 新既M鋁帶都好鬼平喎
Challenger 發表於 2013-8-1 22:48 旺角二手都有得賣
OLDIES 發表於 2013-8-1 22:38 二手屏風一出就冇
Challenger 發表於 2013-8-1 22:31 不如改用金仔啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 04:57 , Processed in 0.050171 second(s), 18 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.