找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: stevenclub2002

[球迷天地] 曼聯球迷俱樂部

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-2-26 09:24:20 | 顯示全部樓層
不過henize 打邊衛....佢既進攻能力又水皮佐d...但係如果打中堅...佢又唔夠高
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 23:23:26 | 顯示全部樓層
ChiCha!!! yeah~~~~

1 : 0
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 23:23:47 | 顯示全部樓層
雲達沙堅呀~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 23:57:34 | 顯示全部樓層
頂住呀 ~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 00:40:55 | 顯示全部樓層
2 : 0
小豆
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 00:43:21 | 顯示全部樓層
roony
3 : 0

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 00:45:06 | 顯示全部樓層
大孖~~~ 4 : 0
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 00:45:07 | 顯示全部樓層
4:0
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 00:49:03 | 顯示全部樓層
4:0
kyu888 發表於 2011-2-27 00:45



    好喇....入多一球夠喇 ~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 05:10:37 | 顯示全部樓層
朗尼雖然入佐1球....但係依然係發夢..7000m 可以賣得...
evens 可以走得啦....屎魔靈打得勁好...可以做里奧接班人
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-27 05:37:22 | 顯示全部樓層
頭個3球基本上係打counter...曼聯d count..轉守為攻真係幾出色...不過如果對住d 龜縮球隊....曼聯條中場線都穿唔到啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 09:29:46 | 顯示全部樓層
利記輸波 - yeah yeah yeah!
曼城和波 - yeah yeah!
巾拿輸波, 港伯奪聯賽杯冠軍 - yeah yeah yeah yeah yeah!

恭喜楊生,卡卡卡~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 11:41:41 | 顯示全部樓層
本帖最後由 阿祖安奴 於 2011-2-28 12:45 編輯
利記輸波 - yeah yeah yeah!
曼城和波 - yeah yeah!
巾拿輸波, 港伯奪聯賽杯冠軍 - yeah yeah yeah yeah ye ...
ChiGun 發表於 2011-2-28 09:29



    後晚睇車禍
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 14:51:45 | 顯示全部樓層
from 羅傑承 blog

3月尾有個禮拜係無曼聯賽事既,不過最好佢都係留返係英國抖足精神啦!

畢特還有另一個要求。
「我和傑斯是好朋友,我們最近談起來,他打算三月底向曼聯請假一星期,來香港探望我,或入場看我踢波。我打算請他住在我的apartment,即是住在你的屋子裡,你不介意嗎?」
我說無任歡迎。我還說笑:「最好在這時候,我將房子放盤,有客人來睇樓,麻煩你和傑斯一起介紹吓,應該會賣得很高價!」
傑斯的假期,還待費Sir批准,到時候,如果大家在港鐵或超級市場裏,遇見傑斯和畢特在閘口/付款處「扭一扭屁股」,記得上去找他們簽名拍照。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 16:39:50 | 顯示全部樓層
杰屍可能踢甲組, 都係全場跑得最快.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 17:36:58 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-28 23:11:37 | 顯示全部樓層
哈哈
nani 依家愈黎愈獨食....愈似c 朗
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-1 09:15:26 | 顯示全部樓層
楊生好野!!! 兜個圈令利物浦冇歐洲賽打!!!

利物浦    周日英超作客1:3不敵韋斯咸    ,英超第6名隨時不保,加上阿仙奴    又於英聯盃決賽敗給伯明翰    ,第6名亦無緣歐霸盃,網民指紅軍可能成為阿仙奴輸波的犧牲品。

  利物浦作客韋斯咸,被對方中場柏加先開紀錄,加上丹巴巴亞和卡頓高爾各建一功負1:3,紅軍只能藉格連莊臣破蛋。利物浦更有後衞馬田基利和魯爾    梅利斯受傷,周日英超對曼聯    上陣成疑。杜格利殊說:「腿筋傷患令馬田基利周日倦勤,魯爾梅利斯則仍有待進一步觀察。」

  紅軍失分後於聯賽榜仍居第6,僅領先7、8位的保頓    和新特蘭兩分。但更不幸是,阿仙奴於聯賽盃決賽敗陣,被伯明翰搶走有機會屬於第6的歐霸盃席位。網民擔心紅軍無緣歐洲賽將星散:「收入係其中一個問題,吸引唔到有實力的球員又是一個問題,亦有可能隊中球星因為無得踢歐洲賽而想走。」
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-1 11:27:45 | 顯示全部樓層
NANI獨食係好事,起碼有一位球員一場起腳四五次.
有起腳先有雞會.
而且NANI助攻都唔少,上一場第一粒係佢助攻俾小豆的.
不過同牙擦仔相比, 佢無罰球和頭槌囉.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-1 11:32:13 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 09:25 , Processed in 0.048571 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表