您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
使用道具 舉報
hifi 房10呎x14呎太細了好難搞 計距離, 係房仲深過廳半呎 但房4角注波,無奶油又玩小喇叭{: ... Garrard 發表於 2010-11-21 19:36
原來好多老友都係到! lee388 發表於 2010-11-21 20:28
lee 388 hiendy 靠你起壇講hifi Garrard 發表於 2010-11-21 20:30
玩大喇叭要等馬會找數先得 har 發表於 2010-11-21 20:17
har哥 註乜波o牙 ?????? 好簡單 換對30週年 >>>>>>>>>>>> 就乜波 都無o拉 ... 貓哥 發表於 2010-11-21 20:34
kleehkg 兄晚安 飯未???? 貓哥 發表於 2010-11-21 20:37
30週年 屋仔放唔落 har 發表於 2010-11-21 20:41
++ c父又升級o拉 點解我仲未升 cup 貓哥 發表於 2010-11-21 20:41
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 06:48 , Processed in 0.037081 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.