我反而覺得A君好似小家多D... qq1122yq 發表於 2010-9-10 18:26
使用道具 舉報
面皮夠厚,做任何野總會著數D我就唔認同啦! qq1122yq 發表於 2010-9-10 18:26
咁就奇怪勒~ 個古仔主要係討論「假如你係A君會點做」... 雖然好多師兄都發表過對呢件事既睇法,但我由頭 ... datacoma 發表於 2010-9-10 19:43
追女仔要訣~ 膽大心細面皮厚.....剩係呢樣就足以証明面皮夠厚,真係著數D架! ... datacoma 發表於 2010-9-10 20:01
BTW~隻碟市場價放緊$220係冇可能,因為當時新碟都係賣23X咁上下而已。 datacoma 發表於 2010-9-10 03:01
JACK兄講法我都係咁諗,某個層面上,A君可能真係有D戇DOG... 見人地咁耐都冇聲氣,點解重要等落去?! ... datacoma 發表於 2010-9-10 18:08
查看全部評分
datacoma
qq1122yq
" 由頭到尾都冇寫個結局出黎~A君之後點做..." 重點唔係A君有無買,而係咁小事都要記住同埋攞出黎討論,足以証明A君係好小家! qq1122yq 發表於 2010-9-10 20:48
我估A君唔係coma兄你呀?係就真係sorry! qq1122yq 發表於 2010-9-10 21:12
sk555
大家討論係因為A君on9,咁都好擺係心度姐! 有嘜嘢要"超恭喜"呢? qq1122yq 發表於 2010-9-11 00:21
你哋係咪係度明修戔道 暗渡陳倉呀 幾好玩喎 我要做d君 andy88 發表於 2010-9-11 01:09
超恭喜呢句我純屬搞笑咋,你千祈唔好嬲呀! 珍姐你覺得買家A君on9咩,咁請問點on法呢?! ... datacoma 發表於 2010-9-11 01:27
呢個post咁都吹到6頁~~~ 唔怪得知andy哥個早餐post都有5頁勒~~~ 介紹下你地去睇下先 睇黎呢件呢最很多餘 ... jason_lwk 發表於 2010-9-11 07:44
B君唔會就係你呀 howin 發表於 2010-9-11 07:47
哈~~唔係~~我唔鍾意做埋D濕9雞仔媒人~~~ (我會唔會因而得罪B君呢) ... jason_lwk 發表於 2010-9-11 07:53
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 04:33 , Processed in 0.050266 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.