找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: datacoma

[吹水] 二手買賣 ~人性 ~

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-9-10 19:43:15 | 顯示全部樓層
我反而覺得A君好似小家多D...
qq1122yq 發表於 2010-9-10 18:26


咁就奇怪勒~ 個古仔主要係討論「假如你係A君會點做」...
雖然好多師兄都發表過對呢件事既睇法,但我由頭到尾都冇寫個結局出黎~A君之後點做...
都冇人知A君會點做,又何以一口咬定係A君小家...咁神奇?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 20:01:45 | 顯示全部樓層
面皮夠厚,做任何野總會著數D我就唔認同啦!
qq1122yq 發表於 2010-9-10 18:26

追女仔要訣~ 膽大心細面皮厚.....剩係呢樣就足以証明面皮夠厚,真係著數D架!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 20:48:09 | 顯示全部樓層
咁就奇怪勒~ 個古仔主要係討論「假如你係A君會點做」...
雖然好多師兄都發表過對呢件事既睇法,但我由頭 ...
datacoma 發表於 2010-9-10 19:43



    " 由頭到尾都冇寫個結局出黎~A君之後點做..."

重點唔係A君有無買,而係咁小事都要記住同埋攞出黎討論,足以証明A君係好小家!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 20:50:11 | 顯示全部樓層
追女仔要訣~ 膽大心細面皮厚.....剩係呢樣就足以証明面皮夠厚,真係著數D架!  ...
datacoma 發表於 2010-9-10 20:01



    犀牛兄好多女? ;P
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 21:12:04 | 顯示全部樓層
我估A君唔係coma兄你呀?係就真係sorry!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 21:15:40 | 顯示全部樓層
BTW~隻碟市場價放緊$220係冇可能,因為當時新碟都係賣23X咁上下而已。

datacoma 發表於 2010-9-10 03:01


感就直頭唔洗諗啦
$180賣就賣,唔賣我就去買新既
講完
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 22:07:03 | 顯示全部樓層
JACK兄講法我都係咁諗,某個層面上,A君可能真係有D戇DOG...
見人地咁耐都冇聲氣,點解重要等落去?! ...
datacoma 發表於 2010-9-10 18:08


哈哈...又唔一定戇DOG 嘅...好多時人都會有呢個傾向...包括我自己...

不過好肯定一樣野嘅就係...幸福幾時都係要自己爭取...呢個亦係自由市場嘅遊戲規則...見到好野要快手...想平嘅緊要開聲問吓...冇人會自動平俾你...呢樣野...羅家英响月光寶盒都有教架啦...

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 00:07:35 | 顯示全部樓層
" 由頭到尾都冇寫個結局出黎~A君之後點做..."
重點唔係A君有無買,而係咁小事都要記住同埋攞出黎討論,足以証明A君係好小家!
qq1122yq 發表於 2010-9-10 20:48


個重點擺邊,你鍾意啦!你有「我冇講~但你竟然預知」既超能力咁叻,我唯有講句超恭喜啦!
不過如果呢件事真係完全冇討論價值的話....咁照理應該唔會有人有興趣係呢件(你口中既)小事上答咀先啱格...點解又會有咁多位師兄俾意見呢?!
可見有時睇野要客觀D,唔係你話係咁;個世界就真係咁架。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 00:21:46 | 顯示全部樓層
大家討論係因為A君on9,咁都好擺係心度姐!
有嘜嘢要"超恭喜"呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 01:03:34 | 顯示全部樓層
我估A君唔係coma兄你呀?係就真係sorry!
qq1122yq 發表於 2010-9-10 21:12


咁橋!乜你又係咁估?!今日又係有個FR打電話黎問我你唔係A君呀嘛,咁我問番佢:我係唔係A君重要咩...
佢話:咁又係,成件事冇開過名,應該都係對事唔對人,而且成件事都冇講過邊個著邊個唔著,不過咁...
你可唔可以話我知邊個係C君?!
跟住我就咁答佢:唔洗我答架.......到時你睇下有冇人疑似條氣唔順;係咁狙擊A君果個~ 咪就係阿邊個囉....
我個FR:好!咁等我放長雙眼睇過先!
最後我咁答:其實有乜好睇!成班師兄都比哂答案啦~~ 一個唔怕面懵,一個唔識爭取。如果你問我...
我會覺得A君應該要改變下自己既諗法,參考下師兄既意見然後先好再戰市場。
至於C君,老實講,在呢件事上佢一D錯都冇,因為自由市場係自負盈虧既。
最後我想再呼籲一下,不寄名事件可能會出現類同而引起不必要猜測,所以就要敬請各方勿自行對號入座勒~OK。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 01:09:02 | 顯示全部樓層
你哋係咪係度明修戔道 暗渡陳倉呀 幾好玩喎 我要做d君
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 01:27:31 | 顯示全部樓層
大家討論係因為A君on9,咁都好擺係心度姐!
有嘜嘢要"超恭喜"呢?
qq1122yq 發表於 2010-9-11 00:21


超恭喜呢句我純屬搞笑咋,你千祈唔好嬲呀!:P
珍姐你覺得買家A君on9咩,咁請問點on法呢?!:lol
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 01:49:41 | 顯示全部樓層
你哋係咪係度明修戔道 暗渡陳倉呀 幾好玩喎 我要做d君
andy88 發表於 2010-9-11 01:09


哈哈ANDY哥你都幾鬼馬..... 如果真係認為呢個古仔有個D君好玩D,咁我歡迎你既加入。

講真~ 我就由一開始都好清楚自己想點,所以只係齋序事;冇結局亦不先設立場。

但如果咁都被人砌,睇黎下次我要用一隻雞、一隻羊同埋一隻荷馬去做比喻;先至過度電檢。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 01:53:46 | 顯示全部樓層
一句到尾LA..啱傾就買, 唔啱傾既,送都唔X要﹗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 01:59:06 | 顯示全部樓層
超恭喜呢句我純屬搞笑咋,你千祈唔好嬲呀!
珍姐你覺得買家A君on9咩,咁請問點on法呢?! ...
datacoma 發表於 2010-9-11 01:27



    自己過去睇啦!http://www.hiendy.com/forum/viewthread.php?tid=2278&extra=page%3D1
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 04:34:29 | 顯示全部樓層
我都講由一開始我就經已就住黎寫,亦根本從來冇打算過要公開D乜野...
我覺得依家既情況...就好比見到一個好想報仇既人;綁住成身炸藥然後瘋狂咁衝向敵人度...

唔怕老實講,我寫呢段野出黎,原意其實只係想借各位師兄既意見;作小小反思。
究竟A君當日如果肯向前行多步,係咪經已水到渠成!
結果証明師兄既意見對我果然有所啟發...嘗試另一種溝通方式應該唔係壞事...真係如此而已。但件事結果竟然...。
點解係都要對號入座?!好好地當一個閒話家常唔可以嗎,無風起浪會開心D?!
話人地小家時,亦不妨看看自己在做什麼。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 07:44:24 | 顯示全部樓層
呢個post咁都吹到6頁~~~
唔怪得知andy哥個早餐post都有5頁勒~~~
介紹下你地去睇下先
http://www.hiendy.com/forum/view ... 2263&highlight=

睇黎呢件呢最很多餘就係B君~~
賣左就賣左啦~~
賣完又要話比人地知佢賣左比邊個~~
麻很煩~~~
攪左個咁Q大既風波出黎~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 07:47:57 | 顯示全部樓層
呢個post咁都吹到6頁~~~
唔怪得知andy哥個早餐post都有5頁勒~~~
介紹下你地去睇下先


睇黎呢件呢最很多餘 ...
jason_lwk 發表於 2010-9-11 07:44



    B君唔會就係你呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 07:53:38 | 顯示全部樓層
B君唔會就係你呀
howin 發表於 2010-9-11 07:47


哈~~唔係~~我唔鍾意做埋D濕9雞仔媒人~~~

(我會唔會因而得罪B君呢)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 09:49:14 | 顯示全部樓層
哈~~唔係~~我唔鍾意做埋D濕9雞仔媒人~~~

(我會唔會因而得罪B君呢) ...
jason_lwk 發表於 2010-9-11 07:53



    可能B君就係呢個post出過聲ga其中一個..
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 04:33 , Processed in 0.050266 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表