使用道具 舉報
淨係計果四只脚都唔得?? pinkhung 發表於 2010-7-8 00:10
拆左4隻膠腳, amp都7.5寸高, 架得8寸高, 散熱有問題 ryanenen 發表於 2010-7-8 00:13
Hiendy第一場罵戰 不過如果大家可以忍讓..本住大家都係音響界既師兄弟, 可免得過就免喇. 但係 ... wingchow 發表於 2010-7-8 00:15
接左pepsiman部adcom算啦....推後面4隻....冇問題啦...平平地 你已經有proceed 推前面3隻 ... micma 發表於 2010-7-8 00:16
都好喎!!軟硬兼施好喎! pinkhung 發表於 2010-7-8 00:20
I think Adcom同onkyo906差不多 ryanenen 發表於 2010-7-8 00:22
OT la.........講緊召換師牙 ryanenen 發表於 2010-7-8 00:20
我地不斷係度OT,就是想淡化下件事呀 Manson 發表於 2010-7-8 00:24
咁又係 ryanenen 發表於 2010-7-8 00:25
不如咁喇..我地就停唔好再回呢個post由得佢沉低. 呢度真係唔係太多人..如果新人入到黎睇到唔舒服. 對號入座 ... kachow 發表於 2010-7-8 00:28
講到明神獸有姓, 姓白, 只是之後改左, 如果是我對號入坐就真係唔好意思, 但大家都明, 人又唔多, 大家講 ... 白影 發表於 2010-7-7 21:11
好喇,好喇, 大家成年人喇, 不如開開心心等睇波,無謂為D開心野搞到唔開心. nevergiveup 發表於 2010-7-8 00:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 18:17 , Processed in 0.217375 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.