找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: kleehkg

[吹水] 召喚師到埋.........

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-8 00:12:15 | 顯示全部樓層
我見過佢真身
真是好深架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:13:59 | 顯示全部樓層
淨係計果四只脚都唔得??
pinkhung 發表於 2010-7-8 00:10


拆左4隻膠腳, amp都7.5寸高,
架得8寸高, 散熱有問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:15:16 | 顯示全部樓層
Hiendy第一場罵戰 不過如果大家可以忍讓..本住大家都係音響界既師兄弟, 可免得過就免喇.

但係如果真係要出手..講明先..白影兄..唔洗理佢係版主定係會員. 呢度無乜封鎖制度. 所以盡情發洩. 亦都唔洗理佢本身係版主就會比人圍攻. 你覺得唔高興就隨時鬧佢都得..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:16:17 | 顯示全部樓層
拆左4隻膠腳, amp都7.5寸高,
架得8寸高, 散熱有問題
ryanenen 發表於 2010-7-8 00:13



    ;P ;P 冇計
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:16:30 | 顯示全部樓層
拆左4隻膠腳, amp都7.5寸高,
架得8寸高, 散熱有問題
ryanenen 發表於 2010-7-8 00:13


接左pepsiman部adcom算啦....推後面4隻....冇問題啦...平平地

你已經有proceed 推前面3隻
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:18:42 | 顯示全部樓層
Hiendy第一場罵戰  不過如果大家可以忍讓..本住大家都係音響界既師兄弟, 可免得過就免喇.

但係 ...
wingchow 發表於 2010-7-8 00:15



    管理員都係;P ;P
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:20:22 | 顯示全部樓層
接左pepsiman部adcom算啦....推後面4隻....冇問題啦...平平地

你已經有proceed 推前面3隻 ...
micma 發表於 2010-7-8 00:16



    都好喎!!軟硬兼施好喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:20:33 | 顯示全部樓層
接左pepsiman部adcom算啦....推後面4隻....冇問題啦...平平地

你已經有proceed 推前面3隻 ...
micma 發表於 2010-7-8 00:16


OT la.........講緊召換師牙
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:22:34 | 顯示全部樓層
都好喎!!軟硬兼施好喎!
pinkhung 發表於 2010-7-8 00:20


I think Adcom同onkyo906差不多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:24:30 | 顯示全部樓層
I think Adcom同onkyo906差不多
ryanenen 發表於 2010-7-8 00:22



    唔會呢!問汽水人借嚟玩吓囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:24:43 | 顯示全部樓層
OT la.........講緊召換師牙
ryanenen 發表於 2010-7-8 00:20



    我地不斷係度OT,就是想淡化下件事呀媽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:25:43 | 顯示全部樓層
我地不斷係度OT,就是想淡化下件事呀
Manson 發表於 2010-7-8 00:24


咁又係
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:28:28 | 顯示全部樓層
不如咁喇..我地就停唔好再回呢個post由得佢沉低. 呢度真係唔係太多人..如果新人入到黎睇到唔舒服. 對號入座又好.. 諗多左又好. 咁始終覺得我地太過小圈子. 到最後呢度就會邊成一個私人 group chatting既地方.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:30:26 | 顯示全部樓層
咁又係
ryanenen 發表於 2010-7-8 00:25



    睇下!已經無人理果單野啦

問百事人借嚟玩吓,右唔洗錢
玩謝左咪俾返佢,唔洗點理佢感受呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-8 00:32:09 | 顯示全部樓層
接左pepsiman部adcom算啦....推後面4隻....冇問題啦...平平地

你已經有proceed 推前面3隻 ...
micma 發表於 2010-7-8 00:16



    佢隻 adcom 名花有主喇......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:33:12 | 顯示全部樓層
不如咁喇..我地就停唔好再回呢個post由得佢沉低. 呢度真係唔係太多人..如果新人入到黎睇到唔舒服. 對號入座 ...
kachow 發表於 2010-7-8 00:28



    感右係
去第二度再吹http://www.hiendy.com/forum/viewthread.php?tid=206&extra=page%3D1&page=4
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:34:09 | 顯示全部樓層
:handshake:handshake:handshake
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:38:55 | 顯示全部樓層
講到明神獸有姓, 姓白, 只是之後改左, 如果是我對號入坐就真係唔好意思,
但大家都明, 人又唔多, 大家講 ...
白影 發表於 2010-7-7 21:11



    無錯 有人話神獸姓白 咁同唔尊重timmy兄有冇關係? 但你打既旗號係話人唔專重timmy兄 係你唸出黎既 誤人視聽 基本上呢度 無人會唔尊重timmy兄 因為佢唔同你 唔好混為一體 你係你 佢係佢 吓吓都提timmy兄 你咩嘢居心呀? 我話你只不過借timmy兄個名去替自己抱不平 連你日日夜夜師父前師父後既都比你擺上抬利用 你真係幾好嘢 你係度打正旗號話人唔尊重timmy 實情係為你自己抱不平 你呢D手法實在低得可憐 真係儍既都睇得出

   

    去到每一處都要 引人注意 扮深度 扮高手 一唔如意就東拉西扯同自己解畫 前言不對後語但 又冇實質理句支持自己 一切盡在幻想世界 你寫d嘢吓心智未成熟既或者智障既就可以  醒吓啦
唔好成日係度發夢喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-8 00:47:24 | 顯示全部樓層
好喇,好喇, 大家成年人喇, 不如開開心心等睇波,無謂為D開心野搞到唔開心.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-8 00:48:30 | 顯示全部樓層
好喇,好喇, 大家成年人喇, 不如開開心心等睇波,無謂為D開心野搞到唔開心.
nevergiveup 發表於 2010-7-8 00:47



    我買德國贏
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 18:17 , Processed in 0.217375 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表