找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[官方測試報告] racewong report - Shunyata Zi-tron Anaconda

[複製鏈接]
發表於 2013-4-27 00:55:40 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-4-26 23:50
用黎插咩先?

試過插CD無audionote咁好味,前級就靚哂
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-4-30 21:54:53 | 顯示全部樓層
timlee672 發表於 2013-4-27 00:55
試過插CD無audionote咁好味,前級就靚哂

今次又返唔到轉頭 ,恭喜恭喜
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 04:42 , Processed in 0.026052 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表