找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pepsiman

[官方活動] 蛇年發財春茗團拜現場報導

[複製鏈接]
發表於 2013-2-26 07:23:39 | 顯示全部樓層
今年太太都黎到真開心
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 07:48:13 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2013-2-26 04:40
我都抽中CD,不過我就想要耳筒多D

I have none.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 08:23:21 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2013-2-26 04:42
恭喜大獎得主
有開箱文睇未呀,重要5仟字報告呀

你好得閒吖?不如我讓俾你,你出個5千5字嘅報告吖!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 11:35:36 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2013-2-26 04:52
一羊死一羊鳴,而且會比之前果隻更鳴...

有圖有真相!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 11:53:15 | 顯示全部樓層
timmywan 發表於 2013-2-26 07:23
今年太太都黎到真開心格

今年太太都黎到真開心,


因為你抽到個dum dum?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-2-26 15:56:17 | 顯示全部樓層
有份抽到六合彩鴻運大利是既會員,記得今晚對呀,
分分鐘中幾百萬都未定,到時記得出番個開箱帖,
仲有分番10%俾我呀,張張都係我親手填既呢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-2-26 17:31:42 | 顯示全部樓層
尋晚收到timmy大師電話,話佢個GP充電器獎品有問題,剛剛從佢手上接過試用,充一分鐘左右就自動停止,如有抽到此充電器而又有同樣問題的會員,請盡快與我聯絡,我會向KEF方面跟進呢...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 22:25:03 | 顯示全部樓層
好彩我個冇問題啫
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-2-26 22:53:43 | 顯示全部樓層
居士 發表於 2013-2-26 22:25
好彩我個冇問題啫

唔通大師真係咁bad luck
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 22:59:45 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2013-2-26 22:53
唔通大師真係咁bad luck

佢想見多你幾面啫
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-2-26 23:29:39 | 顯示全部樓層
pepsiman 發表於 2013-2-26 15:56
有份抽到六合彩鴻運大利是既會員,記得今晚對呀,
分分鐘中幾百萬都未定,到時記得出番個開箱帖,
仲有分番 ...

對左...中1個字,真好運
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-2-27 00:31:30 | 顯示全部樓層
居士 發表於 2013-2-26 22:59
佢想見多你幾面啫

我都覺得有D唔妥架喇,見親我都係眼甘甘
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-2-27 00:33:41 | 顯示全部樓層
粟米湯 發表於 2013-2-26 23:29
對左...中1個字,真好運

大佬,算係咁啦,六個字中到一個字,即係話買36個字已經中頭獎,唔使食全餐喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 03:51 , Processed in 0.048144 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表