找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[喇叭] Wilson audio 都係鐘意用ARC多D!

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2013-3-10 12:36:52 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2013-3-10 09:41
餅主

你想玩我可以借對EAR509俾你, 509 有 100w, 又有volume 校, 合哂波蛇講嘅前題。如要急於還返對Meti ...

對METIS只係暫借玩一兩個星期咋, 係玩都玩加SUB仔啦. 哈哈.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-12 22:21:02 | 顯示全部樓層
鎗王兄,我现用Melody.Mn.845推Sahsa都好好声嫁(自认)
還有之前用Gaaf13.5B十2部Gm20。Otl推Watt5.1
千禧年时弹弓杨師父。Lo師父都有來听过(聖杯原創人)

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 10:38:42 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-12 22:21
鎗王兄,我现用Melody.Mn.845推Sahsa都好好声嫁(自认)
還有之前用Gaaf13.5B十2部Gm20。Otl推Watt5.1
千禧 ...

有機會我都好想試試MELODY 845推屏風, 睇o下夠唔夠力..

其實有好多平價膽後都好抵玩. melody, rogue...等等.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 10:39:53 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-12 22:21
鎗王兄,我现用Melody.Mn.845推Sahsa都好好声嫁(自认)
還有之前用Gaaf13.5B十2部Gm20。Otl推Watt5.1
千禧 ...

對melody 845有幾多火輸出? 可唔可以平衡輸入?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 11:57:09 | 顯示全部樓層
版主, 我想問下ARC 同B&W 夾唔夾聲呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 13:27:33 | 顯示全部樓層
hsbkl 發表於 2013-3-13 11:57
版主, 我想問下ARC 同B&W 夾唔夾聲呢?

在wellcome audio聽過對VT150SE推B&W 801D, 好很好聲!

估計ARC都好夾B&W
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 13:43:33 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-3-13 13:27
在wellcome audio聽過對VT150SE推B&W 801D, 好很好聲!

估計ARC都好夾B&W

謝謝 ! 另外想問下知唔知 ref 75 大約幾銀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 13:57:14 | 顯示全部樓層
hsbkl 發表於 2013-3-13 13:43
謝謝 ! 另外想問下知唔知 ref 75 大約幾銀?

咁又唔清楚喎, 你可以打比sonus faber問問.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 14:59:01 | 顯示全部樓層
咁搵日上去試下先, 希望唔好中招啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 15:28:11 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-3-13 10:39
對melody 845有幾多火輸出? 可唔可以平衡輸入?!

鎗王兄是1枝12at7.1枝2a3。4枝845有120w
可以平行。输出有4、8、暗
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 15:34:16 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-13 15:28
鎗王兄是1枝12at7.1枝2a3。4枝845有120w
可以平行。输出有4、8、暗

請問可以並聯兩部845 嗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 15:45:36 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-13 15:28
鎗王兄是1枝12at7.1枝2a3。4枝845有120w
可以平行。输出有4、8、暗

120w唔夠推3.7屏風呀...

推3.7起碼要200w+既膽後先夠力....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 15:59:11 | 顯示全部樓層
hsbkl 發表於 2013-3-13 14:59
咁搵日上去試下先, 希望唔好中招啦

我都未有機會聽過ref75, 不過睇過外國既review, 話ref75幼細過ref110好多好多好很多呀.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 16:05:02 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2013-3-13 15:34
請問可以並聯兩部845 嗎?

King、Sir你好
這個技術不清楚,要問香港代理
我用欧洲版有平行入,唔知亚洲㸝有没平行入
N年前用Gaaf.Gm20.2部桥接20W变成65W
好像不是叫桥接。总知2x20W
變成1部65W推1只Watt5、1
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 20:58:07 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-3-13 15:45
120w唔夠推3.7屏風呀...

推3.7起碼要200w+既膽後先夠力....

对屏风咁大食?
以前有朋友用Appoge好像是2佬型号忘了Du字头
只是用Krell80W
現只記得沒箱聲,空間感寬大
聲音出來時,條鋁帶震下震下好得意
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 21:46:34 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-3-13 10:38
有機會我都好想試試MELODY 845推屏風, 睇o下夠唔夠力..

其實有好多平價膽後都好抵玩. melody, ...

咁巧?我上手正正用一套Rogue分体前級
十150Wmono推Rover,Salon.Kt88声底硬朗些
845力度阴柔些。
我虽然用平(鳮)但最近換了2碟(荷兰鼓油)
肉都赤(恶鱼皮十鎚仔)
開始明白師兄吃樹皮是什么意思
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 22:00:03 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-13 21:46
咁巧?我上手正正用一套Rogue分体前級
十150Wmono推Rover,Salon.Kt88声底硬朗些
845力度阴柔些。

師兄講嘢太深奧, 我睇咗三次都未明
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-3-13 22:53:54 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2013-3-13 22:00
師兄講嘢太深奧, 我睇咗三次都未明

對不住King,Sir
因鎗王讲到(43)那段其实有好多平胆后级都好抵玩。
Melody,Rogue等等。
刚好我现用同上次都是这2牌子给鎗王点中。
我虽然用平机,但最近換了2条荷兰线
Kharma线身上有一片恶魚片(平行线)
另外喇叭线头尾有一类似鎚仔的物体
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 23:23:11 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-13 22:53
對不住King,Sir
因鎗王讲到(43)那段其实有好多平胆后级都好抵玩。
Melody,Rogue等等。

KHARMA ES XLR & SC??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-3-13 23:23:52 | 顯示全部樓層
法国明 發表於 2013-3-13 21:46
咁巧?我上手正正用一套Rogue分体前級
十150Wmono推Rover,Salon.Kt88声底硬朗些
845力度阴柔些。

如果有機會, 我都想試試rogue對老頂mono, 睇吓夾唔夾我套arc前級呀!!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 05:02 , Processed in 0.041583 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表