找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: hksarac

[吹水] 王維基不獲發免費電視牌照

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2013-10-24 15:11:16 | 顯示全部樓層
入唔到屋嘅一係舊樓,一係村屋,一係有地產霸權嘅樓>>>>

這些佔香港幾多成??很多的,還有工廠區呢,好多都沒有香港寬頻,維修費高就唔拉線。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 15:12:41 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:07
這樣已經夠了。

Now 與有線,已經有現成,覆蓋率八九成人家著數有幾多,請人拉線入屋便可以,人家優勢有 ...

太天真同太傻嘅諗法,政府有責任向各大屋苑嘅地產商要求開放免費電視鋪線入屋,
我唔覺得呢啲地產霸屋值得繼續。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 15:22:33 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:11
入唔到屋嘅一係舊樓,一係村屋,一係有地產霸權嘅樓>>>>

這些佔香港幾多成??很多的,還有工廠區呢,好多都 ...

所以佢只係承諾4%覆蓋,現時香港寛頻全港有六十幾萬用戶,當一個用戶同時間有兩個戶口,
當三十萬個家庭可以即刻收到免貴電視,全港大約有二百四十幾萬戶,咁計都有10%以上嘅覆蓋,
以一個全新電視台嚟話我覺得已經唔錯。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-10-24 15:31:32 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2013-10-24 15:12
太天真同太傻嘅諗法,政府有責任向各大屋苑嘅地產商要求開放免費電視鋪線入屋,
我唔覺得呢啲地產霸屋值 ...

當年有線鋪線情況和現在一樣
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-10-24 15:35:24 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2013-10-24 15:22
所以佢只係承諾4%覆蓋,現時香港寛頻全港有六十幾萬用戶,當一個用戶同時間有兩個戶口,
當三十萬個家庭 ...

我覺得,用線傳播,除非學大陸,一個盒包全部電視台,否則,家中放幾個電視盒,東像modem那樣,真係死得了!

香港歡貧是否像王生講那樣,真係唔知。還有並不是家家都有香港歡貧用戶都有電視盒的。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-10-24 15:43:11 | 顯示全部樓層
仲有,當開台後,開支不知多了現在幾多倍,相信一年都唔見二十億起碼。
港視員工現時只得幾百,一開台前又要狂請人,開支會點?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 15:44:22 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:31
當年有線鋪線情況和現在一樣

所以話覆蓋率低的話,呢個理由有點站不住腳,因為你無可能expect個投資者未拎到牌就大攪覆蓋,
如果以現時覆蓋率而定優劣,就等同拒絶其他現時無網絡嘅申請者,有點不公,
反而係要申請者喺申請時誠承諾到某一個段期可以覆蓋到某一個數。
當然現行已有網絡嘅會較有優勢,但一開頭唔係話入標競投喎,
當時個訊息係係你reach到個標準就會發牌畀你。
家下係改咗遊戲規則。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 15:55:29 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:35
我覺得,用線傳播,除非學大陸,一個盒包全部電視台,否則,家中放幾個電視盒,東像modem那樣,真係死得 ...

我相信到時坊間就會出一啲可以收晒咁多個台嘅機頂盒,
有錢揾邊個會唔出,我亦相信只要免費電視台下放技術,
要做到亦唔難。

同時電視台亦樂意見到,因為簡單方便就係令巿民睇佢地個台嘅誘因,
而亦因為係免費電視,佢地唔需要怕好似收費電視咁怕非法收看嘅問題,
反而多啲人睇先會吸引到廣告商。

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 15:57:43 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:35
我覺得,用線傳播,除非學大陸,一個盒包全部電視台,否則,家中放幾個電視盒,東像modem那樣,真係死得 ...

同埋咁唔開放大氣電波係政府嘅事,而政府亦要求新電視台用固網傳送,申請者只係依政府嘅要求去做。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-10-24 16:03:49 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2013-10-24 15:57
同埋咁唔開放大氣電波係政府嘅事,而政府亦要求新電視台用固網傳送,申請者只係依政府嘅要求去做。 ...

應該不關大氣電波問題,可能唔夠分。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 16:05:53 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 15:43
仲有,當開台後,開支不知多了現在幾多倍,相信一年都唔見二十億起碼。
港視員工現時只得幾百,一開台前又 ...

雖然個報導係毒果,不過都不妨參考下

開台六年後的收入估計
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-10-24 16:10:02 | 顯示全部樓層
現在香港六十歲以上的有過百萬,好—老人搞現時的幾個高清都搞唔掂,加多個咁多台,真係大鑊。
我自己都唔睇,寧可聽歌。80後不是上網便是打機!

看看現在的廣告,財務借錢充斥,還有什麼化妝收縮水,教壞人,無眼睇!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 16:13:30 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 16:03
應該不關大氣電波問題,可能唔夠分。

以上講咗如果改為全數碼廣播就可以騰出頻寬畀新電視台

http://www.info.gov.hk/gia/general/201106/22/P201106220282.htm

當然起發射站都要錢嘅
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 16:41:37 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2013-10-24 16:10
現在香港六十歲以上的有過百萬,好—老人搞現時的幾個高清都搞唔掂,加多個咁多台,真係大鑊。
我自己都唔 ...

問題係開放巿場係政府自己要做,我知好多人唔睇電視,我自己差不多年半無開香港電視睇,
但好多人會睇日韓台美劇,點解呢? 如果香港可以有一啲咁嘅質素嘅戲會唔會多啲人睇電視,
可以想像一下,如果全港得兩間茶餐廳,一間好食但得一個餐,另一間有其他嘢食個唔好食,
咁香港人重會唔會咁多人食茶餐廳。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 17:52:17 | 顯示全部樓層
chhanthony 發表於 2013-10-24 15:22
所以佢只係承諾4%覆蓋,現時香港寛頻全港有六十幾萬用戶,當一個用戶同時間有兩個戶口,
當三十萬個家庭 ...

Ching好似做左阿基哥既代言人

呢個數據又同基哥有乜關係呢?

乜條件都吾夠,使吾使政府比埋錢,而家出到咁大工程來撐個毫無商業道德既生意佬,真係同佢有親呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 17:58:51 | 顯示全部樓層
睇電視啫,使吾駛又佔中,又要政府落台,無左呢個台全港市民毫無損失,好政治啫!

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 18:33:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chhanthony 於 2013-10-24 18:42 編輯
線痴 發表於 2013-10-24 17:52
Ching好似做左阿基哥既代言人

呢個數據又同基哥有乜關係呢?


我當然無資格去做發牌事件任何一方嘅代言人啦,
我只係以資料去作我認為嘅客觀分析,
反而線兄你又是否亞爺嘅代言人呢?
大家都係估估下,何必要單單打打呢。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 18:35:14 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chhanthony 於 2013-10-24 18:40 編輯
線痴 發表於 2013-10-24 17:52
Ching好似做左阿基哥既代言人

呢個數據又同基哥有乜關係呢?


線兄可以講講點乜條件都唔夠呢?
同可公舉例如何無商業道德嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 18:36:35 | 顯示全部樓層
線痴 發表於 2013-10-24 17:58
睇電視啫,使吾駛又佔中,又要政府落台,無左呢個台全港市民毫無損失,好政治啫!

...

不嬲民生同政冶都係分唔開架。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-10-24 19:04:46 | 顯示全部樓層
我就吾信搞冧左個政府市民就會幸福快樂嘞!到時睇下似埃及定似敘利亞。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 19:24 , Processed in 0.045292 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表