dicek 發表於 2016-2-22 22:28 現用新版SCM 40 真係好好聽實而不華, 好聽過好多貴價座地
使用道具 舉報
willip 發表於 2016-4-8 23:16 Any c hing got this?
henrykee 發表於 2016-4-9 01:07 Prob sold out. Go and buy one tomorrow la
willip 發表於 2016-4-9 07:34 Go together c hing
willip 發表於 2016-6-8 17:27 Really no users in HK?
henrykee 發表於 2016-6-9 09:09 No one bought it?
7500martin 發表於 2016-6-9 11:36 買左吾出聲啫!
henrykee 發表於 2016-6-10 01:00 弓起師兄
7500martin 發表於 2016-6-10 07:00 我冇買喎!
AS881 發表於 2016-6-10 17:35 的確係幾靚仔嘅!
pOcky 發表於 2016-6-10 20:13 今日先喺影音博覽聽過呢對喇叭,估吾到咁細對喇叭都幾爆得吓. 不過中高音先係佢嘅強項,高音比之 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 02:25 , Processed in 0.046698 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.