找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: har

[吹水] 【紅茶館】 II

 火... [複製鏈接]
發表於 2010-11-21 21:49:08 | 顯示全部樓層
car 哥 晚安
貓哥 發表於 2010-11-21 21:46


貓哥晚安呀...

剛入來就見到大家... 又周伯通, 又大貓...++龍船86.. 你就出石獅子88.... .... 嘩.. 引死我呢..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:49:14 | 顯示全部樓層
舊址個樹又有2兩班人講晒粗口咬交, 好唔和諧.  其實好少事, 講d歌聲唱歌姐, 結果爆晒粗口.........
{:5_528:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:51:21 | 顯示全部樓層
WE300兄晚安
JOGO 大C 今晚無出去 WETO下???????
貓哥 發表於 2010-11-21 21:45



    今日回港.........剛返到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:51:25 | 顯示全部樓層
爛左再買過
Garfield 發表於 2010-11-21 21:43


刀係買番D大排檔杯.......又平又耐用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:51:58 | 顯示全部樓層
舊址個樹又有2兩班人講晒粗口咬交, 好唔和諧.  其實好少事, 講d歌聲唱歌姐, 結果爆晒粗口.........
{:5_51 ...
Garfield 發表於 2010-11-21 21:49



    咁刀得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:52:08 | 顯示全部樓層
舊址個樹又有2兩班人講晒粗口咬交, 好唔和諧.  其實好少事, 講d歌聲唱歌姐, 結果爆晒粗口.........
{:5_51 ...
Garfield 發表於 2010-11-21 21:49



    要出到咬交先會多番O的post.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:55:20 | 顯示全部樓層
嘩... 你個隻杯一定係貴野handmade... ... 咁易爛
car 發表於 2010-11-21 21:46



  宜家貨色....估唔到一張相換來咁大回響  
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:58:23 | 顯示全部樓層
舊址個樹又有2兩班人講晒粗口咬交, 好唔和諧.  其實好少事, 講d歌聲唱歌姐, 結果爆晒粗口.........
{:5_51 ...
Garfield 發表於 2010-11-21 21:49


Garfield ,
    呢度絕對唔會.....你睇jogo兄,貓哥等咁有財華你就知拉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 21:59:34 | 顯示全部樓層
宜家貨色....估唔到一張相換來咁大回響
楊小邪 發表於 2010-11-21 21:55


  
    隻柸唔襯支靚酒, 所以一定好快爛.  
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:00:02 | 顯示全部樓層
宜家貨色....估唔到一張相換來咁大回響
楊小邪 發表於 2010-11-21 21:55



   我用 Schott Zwiesel 平靚正.. 佰幾蚊一隻.. 即我上次帶來食飯個隻..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:00:46 | 顯示全部樓層
Garfield ,
    呢度絕對唔會.....你睇jogo兄,貓哥等咁有財華你就知拉
楊小邪 發表於 2010-11-21 21:58



    佢地緊係有財華啦.  
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:02:23 | 顯示全部樓層
小邪 大貓係米好重花香o尼
貓哥 發表於 2010-11-21 21:47



    我真係有D鍾意呢種香味,好香
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:05:25 | 顯示全部樓層
Garfield ,
    呢度絕對唔會.....你睇jogo兄,貓哥等咁有財華你就知拉
楊小邪 發表於 2010-11-21 21:58



    小邪Hing...呢度講材華禾乒入流0牙
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:06:14 | 顯示全部樓層
隻抔吾得  張檯亦都吾係甘好睇  仲有個硬膠盤    下次執執位先影o麻
...
貓哥 發表於 2010-11-21 21:42


咁個人硬膠, 咪個盤都硬膠囉

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:06:15 | 顯示全部樓層
今晚甘高興 ﹗﹗﹗ 好 ﹗﹗﹗﹗ 等我都開番瓶2010年青島 !!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:07:00 | 顯示全部樓層
爛衫個邊  曾經有音響茶敍  反檯 吊 老母 仲打交甘滯

我知道    所以從沒參加過

我都会同人嗌交   UP 完就算     但都吾会O黎真   爛衫好X恐佈O牙))))))))))))

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:07:49 | 顯示全部樓層
小邪Hing...呢度講材華禾乒入流0牙
jogo 發表於 2010-11-21 22:05



    刀唔知幾多女網友死係你手上
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:08:55 | 顯示全部樓層
今晚甘高興 ﹗﹗﹗ 好 ﹗﹗﹗﹗ 等我都開番瓶2010年青島 !!!!
miruslanglang 發表於 2010-11-21 22:06


飲用中
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:12:27 | 顯示全部樓層
今晚甘高興 ﹗﹗﹗ 好 ﹗﹗﹗﹗ 等我都開番瓶2010年青島 !!!!
miruslanglang 發表於 2010-11-21 22:06



    等我都開番支...  屈臣氏蒸餾水2010 先得...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 22:12:48 | 顯示全部樓層
爛衫個邊  曾經有音響茶敍  反檯 吊 老母 仲打交甘滯

我知道    所以從沒參加過

我都会同人嗌交   UP 完 ...
貓哥 發表於 2010-11-21 22:07



    咁激....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 19:44 , Processed in 0.040734 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表