car 哥 晚安 貓哥 發表於 2010-11-21 21:46
使用道具 舉報
WE300兄晚安 JOGO 大C 今晚無出去 WETO下??????? 貓哥 發表於 2010-11-21 21:45
爛左再買過 Garfield 發表於 2010-11-21 21:43
舊址個樹又有2兩班人講晒粗口咬交, 好唔和諧. 其實好少事, 講d歌聲唱歌姐, 結果爆晒粗口......... {:5_51 ... Garfield 發表於 2010-11-21 21:49
嘩... 你個隻杯一定係貴野handmade... ... 咁易爛 car 發表於 2010-11-21 21:46
宜家貨色....估唔到一張相換來咁大回響 楊小邪 發表於 2010-11-21 21:55
Garfield , 呢度絕對唔會.....你睇jogo兄,貓哥等咁有財華你就知拉 楊小邪 發表於 2010-11-21 21:58
小邪 大貓係米好重花香o尼 貓哥 發表於 2010-11-21 21:47
隻抔吾得 張檯亦都吾係甘好睇 仲有個硬膠盤 下次執執位先影o麻 ... 貓哥 發表於 2010-11-21 21:42
查看全部評分
楊小邪
小邪Hing...呢度講材華禾乒入流0牙 jogo 發表於 2010-11-21 22:05
今晚甘高興 ﹗﹗﹗ 好 ﹗﹗﹗﹗ 等我都開番瓶2010年青島 !!!! miruslanglang 發表於 2010-11-21 22:06
爛衫個邊 曾經有音響茶敍 反檯 吊 老母 仲打交甘滯 我知道 所以從沒參加過 我都会同人嗌交 UP 完 ... 貓哥 發表於 2010-11-21 22:07
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 19:44 , Processed in 0.040734 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.