使用道具 舉報
回復 har 咳左成兩個 week, 3 次西醫, 睇左兩個唔同醫生.... > < , 老婆好番.. 阿仔好番.. 我 ... hieara 發表於 2011-1-31 11:07
貓兄, 你好... 小弟初黎步到, 要向各位師兄好好學習.... gundam 發表於 2011-1-31 11:02
回復 hieara 試下含一匙新西蘭蜜蜂,我喉嚨痛、病時都咁做,會快好o的 一無閒 發表於 2011-1-31 11:12
#689 雙底回升, 殺呀 har 發表於 2011-1-31 11:13
你都算新人 貓哥 發表於 2011-1-31 11:13
試下鮮搾 楊桃汁飲完舒服哂 Garrard 發表於 2011-1-31 11:14
好好笑! 殺上去呀! 晴朗天 發表於 2011-1-31 11:18
morning~~~~做乜又插呀! paultsui 發表於 2011-1-31 11:20
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 07:38 , Processed in 0.051042 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.