找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 貓哥

[吹水] 君子行健 自強不息【紅茶館】

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-1-31 18:41:46 | 顯示全部樓層
年廿八洗邋遢,若然不洗豈會發。
oman 發表於 2011-1-31 18:02



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 19:52:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-1-31 20:02 編輯

舊衫有部PS3 黑色 60G just $1200
要買快手啦


http://www.review33.com/2ndhand/ ... opic=34110131133944
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 19:55:46 | 顯示全部樓層
回復 6862# jogo


    如果係我就考慮買SLIM 版
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 19:59:20 | 顯示全部樓層
QQ 都係小唔過, 今朝倒升幾乎想跳車, 不過都挨到, #64874 執40格過肥年, 再買既等$220 或業績前後先諗

#5 熊仔 #63047 己有20格利潤, 可以等多一排先

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 19:59:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-1-31 20:02 編輯
回復  jogo


    如果係我就考慮買SLIM 版
小PAT 發表於 2011-1-31 19:55



    差成仟銀禾 , 主要當佢藍光機用打機只係有時玩下咪低用囉 , 主要係用泥打機咪追SLIM版囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:02:40 | 顯示全部樓層
回復 6865# jogo


   咁貴架咩....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:03:02 | 顯示全部樓層
英象!!! 盡情地插吧 !!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:04:32 | 顯示全部樓層
回復  jogo


   咁貴架咩....
小PAT 發表於 2011-1-31 20:02



    係呀 , E+ D新版硬盤全部刀160G , 二手要2xxx啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:07:09 | 顯示全部樓層
禾睇左2日...........總結 $1200買部90% New 既PS3當藍光碟機用
絕對低 , 佢audio out刀5差架.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:10:50 | 顯示全部樓層
禾睇左2日...........總結 $1200買部90% New 既PS3當藍光碟機用
絕對低 , 佢audio out刀5差架. ...
jogo 發表於 2011-1-31 20:07



    梗係新版正o的啦  
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:12:55 | 顯示全部樓層
正呀, 插呀插呀

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:15:32 | 顯示全部樓層
用PS3 睇舊 DVD and HD DVD 以HDMI輸入 LCDTV ,
係靚過用一般DVD碟機架
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:18:15 | 顯示全部樓層
梗係新版正o的啦
har 發表於 2011-1-31 20:10



    新版比多一仟.........如當藍光機用唔化算呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:19:17 | 顯示全部樓層
禾開始睇 "死亡筆記"了
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:20:17 | 顯示全部樓層
新版比多一仟.........如當藍光機用唔化算呀
jogo 發表於 2011-1-31 20:18



   最緊要碟正
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:42:44 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:44:02 | 顯示全部樓層
waiwah Hing
buy左部PS3未0牙?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-31 20:50:07 | 顯示全部樓層
jogo 有無買埋game 玩呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-31 20:50:31 | 顯示全部樓層
jogo 有無買埋game 玩呀
貓哥 發表於 2011-1-31 20:50



    未0牙.......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-31 20:52:27 | 顯示全部樓層
買隻GT 玩下O拉  巧 X 正 O架
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 13:18 , Processed in 0.043360 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表