可能B君就係呢個post出過聲ga其中一個.. howin 發表於 2010-9-11 09:49
使用道具 舉報
跟住我就咁答佢:唔洗我答架.......到時你睇下有冇人疑似條氣唔順;係咁狙擊A君果個~ 咪就係阿邊個囉....datacoma 發表於 2010-9-11 01:03
好好地當一個閒話家常唔可以嗎,無風起浪會開心D?!
我係D君 andy88 發表於 2010-9-11 09:51
可唔可以講解一下D君係呢件事入面扮演左乜野重要角色呢? jason_lwk 發表於 2010-9-11 10:15
B君唔會係你掛?! jason_lwk 發表於 2010-9-11 10:12
字母先生 bigpun1975 發表於 2010-9-11 14:08
知唔知自己講緊嘜呀? qq1122yq 發表於 2010-9-11 10:12
回復 datacoma 咁不如開名啦, 做セ要咁委屈! bigpun1975 發表於 2010-9-11 21:53
查看全部評分
datacoma
qq1122yq
bigpun1975
pinkhung
睇左咁耐,都已經有好多ching講左遇到呢d情況既感覺或者係意見,開始有咬住唔放既跡象!。 既然你又話幾時講好似都係比人話,小弟有2個意見: 1. 唔好再要求d乜野意見,就此結吧! 2. 呢件事如果真係你本人就將事實搬埋出黎,想要人評理又好,抒發你既鬱氣又好。到時對家咬住唔放咪再同佢"練"過! ben13 發表於 2010-9-12 00:41
佢咁有人格...應該係人性,點會開吖! qq1122yq 發表於 2010-9-11 22:00
咦!睇黎老兄你條氣重未順番...重未夠皮...重想繼續咁喎..... datacoma 發表於 2010-9-12 02:24
首先Ching唔好誤會之不過係睇左咁耐都開始覺得有咬住唔放出緊黎,我所先抖膽比少少意見姐! 開始時都明白到你無示人物....但係講左咁多都應該知道你就係當事人。當然你出發點可能真係想參考下其它人既意見,又叫做討論下然後檢討自已, 亦都有好多無心人都比左好多意見同立場。但係有心人就會開始......既然係咁,倒不如爽快d徹底d搬件事出黎,亦都唔使理識得佢又會點.......使唔使理夠唔夠客觀, 因為覺得既然你出得呢個topic,心底裡就係覺得有d唔公平! 少少意見,唔好戒意!ben13 發表於 2010-9-12 02:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 22:56 , Processed in 0.046106 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.