找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: datacoma

[吹水] 二手買賣 ~人性 ~

  [複製鏈接]
發表於 2010-9-11 09:51:51 | 顯示全部樓層
可能B君就係呢個post出過聲ga其中一個..
howin 發表於 2010-9-11 09:49



    我係D君
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 10:12:03 | 顯示全部樓層
可能B君就係呢個post出過聲ga其中一個..
howin 發表於 2010-9-11 09:49


B君唔會係你掛?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 10:12:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 qq1122yq 於 2010-9-11 21:27 編輯
跟住我就咁答佢:唔洗我答架.......到時你睇下有冇人疑似條氣唔順;係咁狙擊A君果個~ 咪就係阿邊個囉....datacoma 發表於 2010-9-11 01:03

好好地當一個閒話家常唔可以嗎,無風起浪會開心D?!

   
知唔知自己講緊嘜呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 10:15:52 | 顯示全部樓層
我係D君
andy88 發表於 2010-9-11 09:51


可唔可以講解一下D君係呢件事入面扮演左乜野重要角色呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 10:27:05 | 顯示全部樓層
可唔可以講解一下D君係呢件事入面扮演左乜野重要角色呢?
jason_lwk 發表於 2010-9-11 10:15



    D君係C君嘅性玩偶...{:5_99:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 13:43:39 | 顯示全部樓層
B君唔會係你掛?!
jason_lwk 發表於 2010-9-11 10:12



    到左呢個地步我都無謂再隱瞞喇.......其實.....其實我就係....係傳說中ga........E君
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 14:08:16 | 顯示全部樓層
字母先生;P
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 14:55:55 | 顯示全部樓層
字母先生
bigpun1975 發表於 2010-9-11 14:08



    C=Lady... :$
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 20:25:23 | 顯示全部樓層
知唔知自己講緊嘜呀?
qq1122yq 發表於 2010-9-11 10:12


點解唔知!
成件事就係~
我自己舞刀自娛,但就有個圍觀者伸左個頭埋黎囉....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-11 20:52:12 | 顯示全部樓層
咁好玩,咁我一人分飾兩角,我兼埋做F君。:lol

F君:
「我其實覺得A君最錯囉!
一件事攤到凍哂做乜重拎出黎講JACK,依家比人執住話係記仇記咁耐小家,真係蝕章啦佢。
但又唔係喎!如果件事唔等攤凍左黎避嫌,而係買賣無耐就拎出黎講;咁咪重顯得記仇小家多二錢重!到時死得重肉酸呀!
咁早講又唔得..遲講又唔得,連唔開名講都唔得,睇黎點樣講都死喎....
咁到底幾時講同埋用乜野方式講先算啱;先唔會比人話架....?!」

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 21:53:04 | 顯示全部樓層
回復 70# datacoma


咁不如開名啦, 做セ要咁委屈!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-11 22:00:31 | 顯示全部樓層
回復  datacoma


咁不如開名啦, 做セ要咁委屈!
bigpun1975 發表於 2010-9-11 21:53



    佢咁有人格...應該係人性,點會開吖!  
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-12 00:41:18 | 顯示全部樓層
回復 70# datacoma

睇左咁耐,都已經有好多ching講左遇到呢d情況既感覺或者係意見,開始有咬住唔放既跡象!。
既然你又話幾時講好似都係比人話,小弟有2個意見:
1. 唔好再要求d乜野意見,就此結吧!
2. 呢件事如果真係你本人就將事實搬埋出黎,想要人評理又好,抒發你既鬱氣又好。到時對家咬住唔放咪再同佢"練"過!

PS:唔0岩聽唔好打面!

評分

4

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-12 01:09:12 | 顯示全部樓層
回復  datacoma


咁不如開名啦, 做セ要咁委屈!
bigpun1975 發表於 2010-9-11 21:53


唔明點解要講委屈?!
唔開名,原意就係想同現實分開,咁做就唔會因而有人會受到傷害...
而且開名既話,由於可能係認識既人,咁大家到時俾既意見亦都未必可以咁客觀同中立。
況且如果唔係有人猜疑介入,我相信到現時為止;大家都仍然只係集中於會唔會買既討論上,而唔會似而家咁...走哂樣。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-12 02:08:03 | 顯示全部樓層
睇左咁耐,都已經有好多ching講左遇到呢d情況既感覺或者係意見,開始有咬住唔放既跡象!。
既然你又話幾時講好似都係比人話,小弟有2個意見:
1. 唔好再要求d乜野意見,就此結吧!
2. 呢件事如果真係你本人就將事實搬埋出黎,想要人評理又好,抒發你既鬱氣又好。到時對家咬住唔放咪再同佢"練"過!
ben13 發表於 2010-9-12 00:41


多謝ben兄意見先,我咁回覆你啦:
我起初本來就冇提到話要求乜野意見,篇理亦都唔係求想評理或抒發D乜...
我只係想客觀咁寫一個情況出黎,睇下大家會點睇,我又可以從中睇下背後既我;係咪都需要有野修正。
所以我先會冇時間人物地點,咁就唔會針對到任何人,而大家亦都只係會對事 ~ 冇人物;大家就可以更加暢所欲言。
呢個就係我當初想法。至於後來有人要霸道打橫黎,要玩介入;我係阻止唔到。我一心只想論事,冇人想論;事就自然會結。

再者;我亦唔明開名有乜好處。
你知案中某君係邊個,而你又識佢,咁即使你覺得某君處事上有斟酌地方,你會唔會夠膽如實插佢?!定係做塘邊鶴唔出聲...
我唔講個現實出黎,咁我地做人又可以少D虛偽,唔洗講句野都要就住就住...
如識得既就屌少兩句或者唔出聲,唔熟就調頭圍插,如果只係想睇到呢類情況,咁我開個POST問野重可以聽到D乜,重有乜意義!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-12 02:24:55 | 顯示全部樓層
佢咁有人格...應該係人性,點會開吖!
qq1122yq 發表於 2010-9-11 22:00

咦!睇黎老兄你條氣重未順番...重未夠皮...重想繼續咁喎.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-12 02:42:05 | 顯示全部樓層
咦!睇黎老兄你條氣重未順番...重未夠皮...重想繼續咁喎.....
datacoma 發表於 2010-9-12 02:24



    白痴!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-12 02:49:04 | 顯示全部樓層
回復 75# datacoma

首先Ching唔好誤會之不過係睇左咁耐都開始覺得有咬住唔放出緊黎,我所先抖膽比少少意見姐!
開始時都明白到你無示人物....但係講左咁多都應該知道你就係當事人。當然你出發點可能真係想參考下其它人既意見,又叫做討論下然後檢討自已,
亦都有好多無心人都比左好多意見同立場。但係有心人就會開始......既然係咁,倒不如爽快d徹底d搬件事出黎,亦都唔使理識得佢又會點.......使唔使理夠唔夠客觀,
因為覺得既然你出得呢個topic,心底裡就係覺得有d唔公平!

少少意見,唔好戒意!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-12 03:56:48 | 顯示全部樓層
首先Ching唔好誤會之不過係睇左咁耐都開始覺得有咬住唔放出緊黎,我所先抖膽比少少意見姐!
開始時都明白到你無示人物....但係講左咁多都應該知道你就係當事人。當然你出發點可能真係想參考下其它人既意見,又叫做討論下然後檢討自已,
亦都有好多無心人都比左好多意見同立場。但係有心人就會開始......既然係咁,倒不如爽快d徹底d搬件事出黎,亦都唔使理識得佢又會點.......使唔使理夠唔夠客觀,
因為覺得既然你出得呢個topic,心底裡就係覺得有d唔公平!

少少意見,唔好戒意!ben13 發表於 2010-9-12 02:49


點會介意,師兄你夠持平就真。
或者講出黎可能冇人信,我寫呢篇野之前,心底裡並唔係剩覺得有唔公平,反而係有些少質疑自己既想法。
因為開初一班朋友知道有件咁既事時;都係同我諗法一樣;有唔公平之感...直至跟另一些朋友傾開,佢地就比左一D其他想法我。
咁當其時我就開始諗,我係咪應該試下企係其他角度黎思考問題,既然朋友既意見都可以兩極化,即係我既想法;應該重有完善空間。
如是者我先會拎個問題出黎,借討論黎尋真理。
同時亦考慮到如果將事件實情披露,可能會對其他人造成影響,甚至引來罵戰,又因為我首求修正想法;為公平屬次,故才以假名序事避嫌。
但事已至此...相信唔洗我再搬;件事都已經他人之手揚哂出黎,睇黎我就毋須再多此一舉。
而且件事揚左可能經已變左質,我認為已經唔太可能再求到D乜野赤條條答案,再深化件事亦無補於事..。
咁不如學師兄你話齋~ 就由它結吧好了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-12 10:56:49 | 顯示全部樓層
插下咀,佢執到平嘢佢嘅事;佢放咩價位佢嘅事,買唔買喺A君嘅事又唔喺得佢有,我都有一隻要唔要?不過我鐘意唔放呀,吹得我脹呀!講完!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 22:56 , Processed in 0.046106 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表