好喇,好喇, 大家成年人喇, 不如開開心心等睇波,無謂為D開心野搞到唔開心. nevergiveup 發表於 2010-7-8 00:47
使用道具 舉報
不如打和 cyberken 發表於 2010-7-8 00:49
今晚要西班牙 andy88 發表於 2010-7-8 00:49
我想問如果打和踢十二碼, 但最後西班牙嬴左, 咁買西班牙嬴既,有無錢分呢? cyberken 發表於 2010-7-8 00:55
我有個朋友問我 甫時果幾分鐘計唔計,因為佢買果隊WIN左 我叫佢俾張飛我,等我同 ... Manson 發表於 2010-7-8 01:08
計 andy88 發表於 2010-7-8 01:09
主客和都計嗎 ? kleehkg 發表於 2010-7-8 01:10
法定時間內 即係補時都係法定時間 andy88 發表於 2010-7-8 01:14
今晚德國老虎都要法定時間贏......... kleehkg 發表於 2010-7-8 01:17
spain spain spain~~~~ andy88 發表於 2010-7-8 01:19
查看全部評分
timmywan
白影
kleehkg
ryanenen
做乜吼我打邊爐就開P? 小白兄,呢度係咁架喇, 呢度有四大聖獸( HKP1196, CANON, PINKHUNG, BIGPU ... nevergiveup 發表於 2010-7-7 23:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 00:46 , Processed in 0.177569 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.