找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: JKC710

[分享] 初級SM組合終於重生~

[複製鏈接]
發表於 2012-12-14 11:47:48 | 顯示全部樓層
chung5 發表於 2012-12-14 11:43
我都sm 準備中

等放假就••••


我用果d PC係冇牌子DIY爛鬼野...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 11:59:27 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-12-14 10:24
恭喜JKC710師兄終於可以真正試到SM感受
有冇從中偷到師呢

我只係偷到少少師, 果日真係金睛火眼睇住QQ SETUP, 但無奈地我唔係坐皇帝位兼且無落手落腳SETUP, 所以偷到既都係好有限.

不過從佢口中得知, 佢遇見既長方形既空間PUNCH會無咁狠(以皇帝位響中間黎計), 但係SVS既浮彈感會多D.  而四方形既空間, 又或者長方形空間打橫黎玩則相反.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 12:04:26 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-14 11:07
你同JKC交流吓,出黎效果好大分別...聽完你會想打直個廳玩!

有分享包膠未?   ...

QQ, 有兩樣野我好想知.

1. 就係調校前/後既分數(以100分為滿分計, 對比你心目中既SM).
2. 對比SMK又有幾多%.



回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 12:07:34 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-12-14 11:31
我都想,但冇可能打直個廳黎玩
除非拆左間房改細佢,兼全屋裝修
投資太大,所以我選 ...

BOB師兄, 唔講過程都係咁倚分享下調校前/後分別啦~~

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 12:08:09 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-14 11:36
咁就睇你要求有幾高啦!  

分享嘅野隨你鍾意,要收埋冇計...  ...

冇錢冇得要求 正所謂人窮志短



你竟然咁睇我
你嘅調陰技術已經可以獨步舞林 雄霸一方
我反而想等另一調校完成後,你再上黎聽下。
睇下可唔可以再同你嘅調法融會貫通,到時何止雄霸一方
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 12:08:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chung5 於 2012-12-14 12:10 編輯
qq1122yq 發表於 2012-12-14 11:47
我用果d PC係冇牌子DIY爛鬼野...


我用yamaha 3010 有2個sub
有冇分 svs and mk 用 sub 1 or sub 2 ??

要點setup ? 插入autoset up 一次?點set mk 主要punch?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 12:35:03 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-14 12:07
BOB師兄, 唔講過程都係咁倚分享下調校前/後分別啦~~

唔係唔講,我從來都唔會咁
調校前:Q姐一聽跟住話,緊係唔得錯L哂
調校過程:同你一樣都係Q姐自己走黎走去擰phase制,
我話幫手擰等佢可以安心坐係皇帝位都唔俾
調校後:不單SM能融會貫通,更能感受每隻唔同特性
而最難得嘅係低頻量度夠之餘亦冇蓋過其他頻段


評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 12:37:47 | 顯示全部樓層
chung5 發表於 2012-12-14 12:08
我用yamaha 3010 有2個sub
有冇分 svs and mk 用 sub 1 or sub 2 ??

有分, 我就mk > sub 1, svs > sub 2
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 12:59:32 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-14 12:37
有分, 我就mk > sub 1, svs > sub 2

請問點解要咁分?同有咩分別?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 13:03:32 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-12-14 12:59
請問點解要咁分?同有咩分別?

可能係我度環境所致, 因為SUB 1係比較有力水D既, 所以就俾左MK.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:03:43 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kelvinchow8 於 2012-12-14 13:07 編輯
BoB182 發表於 2012-12-14 11:31
我都想,但冇可能打直個廳黎玩
除非拆左間房改細佢,兼全屋裝修
投資太大,所以我選 ...


你仲有好多野未出喎 !!!

係米要夏惠夷幫你白汁伴鹹豬手呀 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:04:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 qq1122yq 於 2012-12-14 13:26 編輯
JKC710 發表於 2012-12-14 11:59
不過從佢口中得知, 佢遇見既長方形既空間PUNCH會無咁狠(以皇帝位響中間黎計), 但係SVS既浮彈感會多D.  而四方形既空間, 又或者長方形空間打橫黎玩則相反....


只係實戰多個地方得知,並冇數據支持...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:05:25 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-14 12:07
BOB師兄, 唔講過程都係咁倚分享下調校前/後分別啦~~

非常認同 !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 13:07:15 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-14 13:04
只係實戰多個地方得知,並冇數據支技...

完全明白, 所以我都係話"佢所遇到既"
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:10:18 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-14 12:04
QQ, 有兩樣野我好想知.

1. 就係調校前/後既分數(以100分為滿分計, 對比你心目中既SM).


1. 50/85
2. 95 (雖然可能只是提升10%,但要求與金錢計玩音響不嬲都不是正比...睇餸食飯!)

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:14:37 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-12-14 12:08
冇錢冇得要求 正所謂人窮志短

想雄霸一方冇咁易,特登幫你校衰佢...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:18:20 | 顯示全部樓層
chung5 發表於 2012-12-14 12:08
我用yamaha 3010 有2個sub
有冇分 svs and mk 用 sub 1 or sub 2 ??

冇一定sub 1 or sub 2,以前我玩SM時

sub 1比郵筒
sub 2比MK

punch係講求 環境、擺位、phase...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 13:24:20 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-14 13:03
可能係我度環境所致, 因為SUB 1係比較有力水D既, 所以就俾左MK.

但係未同你set之前mk係用sub2喎!?  

其實我覺得sub 1、2都係一鳩樣,冇話邊個力水大d  
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-14 13:55:19 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-14 13:24
但係未同你set之前mk係用sub2喎!?   

其實我覺得sub 1、2都係一鳩樣,冇話邊個力水大d  {:5_ ...

所以我隻MK咪特別弱雞LOR, 因為之前我SVS做主力, 而家調校完, 兩隻既分工平衡好多, 不過都仲係好掛住D PUNCH聲......... MX700太貴鳥..........

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-14 14:42:23 | 顯示全部樓層
q姐話 mk 250已經好夠
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 13:19 , Processed in 0.045883 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表