做乜拖我落水.................. 四聖獸係粉熊, 大豬賓, 犀牛哥, 同猩猩王...............{:3_59 ... hkp1196 發表於 2010-7-8 02:31
使用道具 舉報
你唔想做四聖獸咁就叫多十一個老友組成hiendy十二生肖啦 canon.hk 發表於 2010-7-8 03:10
都係果句啦, 大家一人少句, 唔好嘈喇, 我地網站仲新, 無謂搞到好戰場咁丫. 開開心心咁做人, 玩音響, 炒輪, ... nevergiveup 發表於 2010-7-8 10:54
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
對不起, 是我多事了, 原來師傅都認為只是講笑, 是我小人之人度大家的君子之腹... 你們說得很對, 是我的問題 ... 白影 發表於 2010-7-8 10:48
查看全部評分
timmywan
kleehkg
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 09:58 , Processed in 0.032524 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.