找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: derekauto

[分享] Audio research香港代理服務真劣!!!

[複製鏈接]
發表於 2013-7-17 22:56:56 | 顯示全部樓層
wushu 發表於 2013-7-17 22:54
ching,心理學上有得解析呢種狀況。

如果你開口鬧距,內心其實系想距有改進,潛意識對距依然有希望。

God Bless Him 2
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 22:57:42 | 顯示全部樓層

個人意見只是Sales是否敬業樂業。衣著並不是一切,我試過去凌智,預約都被放飛機,因突然有他們的熟客到,而且不留情面,一點歉意都冇,我當時的衣著已是全身Zegna,手戴Rolex!! 而且我是約試200k的器材,所以便以後也不會買他們代理的產品。

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 22:59:11 | 顯示全部樓層
tst123 發表於 2013-7-17 22:57
個人意見只是Sales是否敬業樂業。衣著並不是一切,我試過去凌智,預約都被放飛機,因突然有他們的熟客到 ...

God Bless Hi-End Audio World
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:00:56 | 顯示全部樓層
derekauto 發表於 2013-7-17 20:20
下個月去Hi Fi Show先影都唔遲

下個月去HIFI SHOW同我一齊去好嗎?

我都好想見識一下依D SALES!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:08:37 | 顯示全部樓層
derekauto 發表於 2013-7-17 21:01
其實可能係我無馬頭show出黎比人睇唔起姐

仆街, 我得隻CASIO膠表咋喎!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:13:48 | 顯示全部樓層
tst123 發表於 2013-7-17 22:57
個人意見只是Sales是否敬業樂業。衣著並不是一切,我試過去凌智,預約都被放飛機,因突然有他們的熟客到 ...

佢地竟然連你都唔識?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:23:14 | 顯示全部樓層
尖咀同中環老麥陳列室都好好服務吖我之前去都係T恤牛仔裤波鞋。問完型號價錢仲拿支筆出來幫我寫圈底個型號同寫埋價錢落本圖冊到,仲推展埋甲咩喇叭。仲同我話唔好意思E度冇我想試的型號。馬上打去中環果邊。馬上叫中環接好機同喇叭。叫我去試。仲話叫我最好去食D嘢等佢地可以warm吓套機先好聽D。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:38:52 | 顯示全部樓層
813KEC 發表於 2013-7-17 19:39
半年多前試過cold call打電話約時間上去中環試機,Sales D 電話態度唔錯喎,之後都有上showroom試機,都 ...

半年前上中環代理試機,都係着住牛記笠記加一對舊波鞋,個sales態度良好,記得sales都有問類似問師兄嘅問題,依家用乜器材同喜歡聽邊類音樂,又問會用D乜野做source,都傾左一段時間,分析兩部pre amp聲音取向,再試左兩部機,都冇push你決定買機。唔知中環代理係唔係換左sales, D 服務差左。

返而之前去旺角同尖沙咀D有賣ARC嘅 Hi Fi鋪,冇機試兼D sales十問九唔知,只係比個定價你,同你講叫你去中環代理試完再返黎同佢講價,相比之下情原同中環代理講價都唔想再返呢D Hi Fi 鋪。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:39:46 | 顯示全部樓層
中環代理,打電話都報賣價的,我未試過報定價!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 23:45:53 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-7-17 23:00
下個月去HIFI SHOW同我一齊去好嗎?

我都好想見識一下依D SALES!

陰響界人人都識你喇, 仲要係喱度餅主, 試唔到真章喎
1.gif
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:01:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 馬丁 於 2013-7-18 00:04 編輯
racewong 發表於 2013-7-17 23:13
佢地竟然連你都唔識?!


佢地竟然連李sir都唔識?!X2
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:13:26 | 顯示全部樓層
kelvin99 發表於 2013-7-17 22:56
我同你一樣,上次就連我老婆都話點解代理服務咁差,我話人靠衣裝,呢個世界係咁架喇,地產Sales未仲X街,見你 ...

去睇樓我老婆通常叫我著返好少少 ,但睇hifi野我比較隨便,年頭買唔成老麥加Focal ,過左兩個奶拜著得好普通上Jadis睇wilson,個sales需然唔係好nice但唔吋 ,吹左幾咀就乖乖比咭佢碌落埋訂

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:15:57 來自手機 | 顯示全部樓層
話事話我看電視見李超人都經常西裝骨骨。。。。。。阿媽教落人靠衣裝無錯。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:20:01 | 顯示全部樓層
達至今時今日於零售業這局面真是香港之禍!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:27:20 來自手機 | 顯示全部樓層
我不是想彈這個那個代理,只是經驗話我知著得好點去中環真的可減少遇上不愉快經驗的機會。我有時會順便逛逛中環那些家具店,店員態度係一模一樣。。。。。唔見西裝唔似富豪唔識serve。。。。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:28:02 | 顯示全部樓層
我都有個和中環代理一肚氣的經驗. 很可惜這間代理是ching們都讚好和好健談的sales.
事原在數月前去代理試聽一部mid-five figures amp. 他quote我由list price減了not more than $3000價. 我問他的代理價和外邊零售價有冇分别, 他說沒有但會有啲走棧. 我試聽後再問他可否比我net price.  他再減了一千大洋. 雖然我很殷賞他的服務,我沒有立即落單. 我想知道外邊零售相差多少. 如5%內, 我會在代理落單. 作為試聽的service charge. 很可惜相差有13%. 我再上代理交代一番(是因我殷賞他的服務,其實是無必要的). 他還話我沒有同他講出我的買入價以便作出調整. 算吧! 我沒有再和他多爭論他的開價方式. 只有落了些呵打作為多謝.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:29:27 | 顯示全部樓層
redwing 發表於 2013-7-18 00:13
去睇樓我老婆通常叫我著返好少少 ,但睇hifi野我比較隨便,年頭買唔成老麥加Focal , ...


回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:32:27 | 顯示全部樓層
redwing 發表於 2013-7-18 00:13
去睇樓我老婆通常叫我著返好少少 ,但睇hifi野我比較隨便,年頭買唔成老麥加Focal , ...

我未又係,本來果陣一心諗住買部老麥合併機,仲帶埋碟去試,點知佢問都冇問就放隻古典落去播,又冇問我有冇帶碟,更加冇問我想聽D乜,其實我係想試人聲 卒之都係買唔成。之後由老尖走咗去中環雅典,當時未識Ken哥,上到去Ken哥好好招呼,慢慢講解貴豐部Atilla合併機,又問我有冇帶碟試,試咗差不多兩粒鐘,最後就買了部貴豐Atilla合併機了,最緊要就係連我老婆都讚雅典Ken哥服務一流!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:39:41 | 顯示全部樓層
你故話佢知唔該, 今日冇帶CD會再Call 來book 試机, 然後問佢叫乜名, 日後call 佢地head office complain 佢。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-18 00:51:24 | 顯示全部樓層
4Ktv 發表於 2013-7-17 19:14
呢間野早兩個月上過去,真係好差,初初唔多理你,好,我要出絕招,帶返隻十幾皮手表扮曬大爺大大聲講,三十 ...

真系‘狗眼看人低’?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 22:59 , Processed in 0.069569 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表