仆街仔, 連亞媽都擺埋上檯! 你個樣就可以賴你亞媽啫, 但你份人咁柒, 睇黎係後天養成喎, 唔關你亞媽 ... racewong 發表於 2011-4-22 00:42
使用道具 舉報
下...S君唔係話大概1點到咩? 妖...點做野架佢 howin 發表於 2011-4-22 00:43
妖,早 d 入黎紅磡一齊食啦仆街 Roy 發表於 2011-4-22 00:45
咪話一點紅磡囉...你有無聽書架 howin 發表於 2011-4-22 00:46
唉,咁聽日電聯啦 Roy 發表於 2011-4-22 00:48
你唔好訓到咁晏呀..唔係上嚟拍門架 howin 發表於 2011-4-22 00:50
聽日我地係咪去海逸食浦非呀? Roy 發表於 2011-4-22 00:53
roy兄,d原始人貢冇禮貌,咪招呼去家訪啦! masteralain 發表於 2011-4-22 00:52
查看全部評分
howin
唔好,扒房好食d,記住開酒! masteralain 發表於 2011-4-22 00:56
睇下聽日食咩啦,唔岩胃口就叫機主插部 dvd 機出聲佢聽 Roy 發表於 2011-4-22 00:56
電腦CD Rom都可以!用winamp出電腦speaker! masteralain 發表於 2011-4-22 00:58
82 lafite Roy 發表於 2011-4-22 00:58
收皮啦死肥仔...關你q事呀...咪搭咀 howin 發表於 2011-4-22 00:59
是但開2支步根地得啦,lafite陣是油味唔係個個arm飲! masteralain 發表於 2011-4-22 01:01
我係樓主都唔發得言,有冇搞撚錯! masteralain 發表於 2011-4-22 01:02
佢地唔飲重好,打包拎走 Roy 發表於 2011-4-22 01:02
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 15:23 , Processed in 0.039333 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.