使用道具 舉報
C 兄, 第三係噯投架...... Fayefei 發表於 2011-4-16 02:23
麻煩幫佢改埋個名叫 煩柒星會員 henryyrneh 發表於 2011-4-15 19:59
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
你班友又襯我唔喺度醜化我 howin 發表於 2011-4-16 10:36
乜你唔鍾意我幫你設計嘅頭像咩... pepsiman 發表於 2011-4-16 11:22
阿凡柒...夠型夠照喎 xlarge 發表於 2011-4-16 11:25
型你個頭 我d女fans走哂唯你地事問 howin 發表於 2011-4-16 11:40
到左呢個地步...我剩係想知除左我同我細佬howin二世個兩票之外..仲有個兩票係邊位仁兄...等我第二世投左胎 ... howin 發表於 2011-4-15 18:42
原來我都睇唔到邊個投架 OldHenry 發表於 2011-4-16 11:51
你係樓主睇到架...係咪玩野... howin 發表於 2011-4-16 11:56
你放心播.....你拱令仔, 食力派泥架嘛,畝有怕!!! Fayefei 發表於 2011-4-16 11:48
真係睇唔到 OldHenry 發表於 2011-4-16 11:58
人地本身係幾眉清目秀架麻 ...俾佢地咁搞法...我可以仲洗出嚟行走槳糊嘅 ... howin 發表於 2011-4-16 11:58
上面有個功能可以公開睇番邊個投票架! 快D改改佢啦. racewong 發表於 2011-4-16 12:01
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 06:42 , Processed in 0.044667 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.