找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: jack331

[前級] 新玩具 - Accuphase C3800 + P6100

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2012-9-6 14:25:56 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-9-6 13:16
要去CD 鋪問,我用緊個隻而家都唔知重有無出

我個fd都係同你一樣用dv50,當初係佢毒我買二嫂
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:31:35 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 13:21
ching 真係可以考慮 K-03, 你兩部換一部, 又係差不多價

你指dac202 + 03SE去換?? 但係K03個dac唔知得唔得,我有D擔心,同埋想兩種口味都唔得,不過最重要係我想換dac的話要降到dsd先得,如果唔係都唔郁住
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:32:10 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 13:24
如果想退燒, 第一步要唔上 Hiendy

完全正確
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:38:08 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:31
你指dac202 + 03SE去換?? 但係K03個dac唔知得唔得,我有D擔心,同埋想兩種口味都唔得,不過最重要係我想 ...

不如轉用Mark仔,無左2+3+嘅煩腦,又夾B&W 喇叭
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:39:41 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 13:24
如果想退燒, 第一步要唔上 Hiendy

因住槍版主一槍將我地.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:40:02 | 顯示全部樓層
GF777 發表於 2012-9-6 13:25
W 牌唔知道得唔得

W 牌係指Weiss?? 其實Weiss的聲音係有一定的質素,HiFi感強,動態勁,音樂感又夠,播file真係近似CD,同二嫂比,二嫂顯得清淡自然,不過就順暢D,而且高分析力,所以有時聽唔同野我都會諗一諗用邊部播,SACD唔駛諗
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:43:35 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:31
你指dac202 + 03SE去換?? 但係K03個dac唔知得唔得,我有D擔心,同埋想兩種口味都唔得,不過最重要係我想 ...

係, K-03 起碼比 X-03 好, 不過同 WEISS 就應該唔同, 但見 ching 用開 X-03, 應該接受到
不過我唔熟, 唔知 K-03 有冇 DSD 解碼呢, 但有 ching 說 D-07 有
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:43:49 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:32
完全正確

再加上一眾神人落毒先至令野
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:44:05 | 顯示全部樓層
mac1 發表於 2012-9-6 14:16
True. I've seen an used one. Asking for about $15k. Still very expensive.
Ching, how do you compa ...

好好多,佢係行A類,聽起黎有感情好多。相比起5000ANV,真係唔願去聽,不過佢都係控制到,但係就係唔吸引
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:44:17 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:32
完全正確

不過做唔到
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:45:02 | 顯示全部樓層
dragonass 發表於 2012-9-6 13:46
i heard them once, it's very hiend sound

你未聽過Bi-amp推
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:45:04 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-9-6 14:39
因住槍版主一槍將我地.....

你都冇話退燒
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:46:11 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:40
W 牌係指Weiss?? 其實Weiss的聲音係有一定的質素,HiFi感強,動態勁,音樂感又夠,播file真係近似CD,同 ...

唔係呀,係 "華 dee 呀"
七公毒人毒己
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:46:28 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-9-6 14:38
不如轉用Mark仔,無左2+3+嘅煩腦,又夾B&W 喇叭

未中Mark仔毒
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:46:44 | 顯示全部樓層
jack331 發表於 2012-9-6 14:40
W 牌係指Weiss?? 其實Weiss的聲音係有一定的質素,HiFi感強,動態勁,音樂感又夠,播file真係近似CD,同 ...

7兄講得W都應該係Wadia,我其實鐘意Wadia多過Eso,但太貴了,SACD version 更係天價
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:49:02 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 14:45
你都冇話退燒

越退會越燒架,米亂試
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:49:50 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 14:43
係, K-03 起碼比 X-03 好, 不過同 WEISS 就應該唔同, 但見 ching 用開 X-03, 應該接受到
不過 ...

咁有D機喎,不過遲D的dac都有可能透過update firmware令部dac support DoP,咁就可以解到DSD啦,不過差在佢地做唔做
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:51:08 | 顯示全部樓層
藤原拓海 發表於 2012-9-6 14:46
唔係呀,係 "華 dee 呀"
七公毒人毒己

又誤會左
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-6 14:51:11 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-9-6 14:46
7兄講得W都應該係Wadia,我其實鐘意Wadia多過Eso,但太貴了,SACD version 更係天價 ...

都唔係天價, ching 比得起
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-6 14:52:24 | 顯示全部樓層
cello13814 發表於 2012-9-6 14:46
7兄講得W都應該係Wadia,我其實鐘意Wadia多過Eso,但太貴了,SACD version 更係天價 ...

有時識少D野都係好事  
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 12:12 , Processed in 0.049326 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表