找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[分享] 半洗牌 - passlabs xa100.5 + magnepan 3.7

[複製鏈接]
發表於 2012-11-27 15:44:46 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-11-27 15:22
我記得兩三年前, 網上都有講MAGNEPAN DESIGNER都係用Bryston 推喎.

聽聞Jim Winey 出 show 都用 Bryston 28B mono 推3.7
不過唔知道係咪商業夥伴定係純粹個人喜好, 所以想試一下
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-27 15:53:43 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-11-27 15:30
我依家部XA100.5咪一樣咁Q熱!

不過就黎冬天了, 部POWER AMP可以一物兩用呢! 哈哈. ...

睇下邊個熱d?
KR.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-27 16:00:25 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2012-11-27 15:53
睇下邊個熱d?

King sir, 你出到KR......另一個世界....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-27 16:14:10 | 顯示全部樓層
eddiengan 發表於 2012-11-27 16:00
King sir, 你出到KR......另一個世界....

絕對唔欢迎小朋友`小動物一類; 同條女係附近攪攪震都要小心d, 以免留下永記不忘烙印
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-27 21:22:40 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2012-11-27 15:22
我記得兩三年前, 網上都有講MAGNEPAN DESIGNER都係用Bryston 推喎.

恭喜版主進入mono block世界 想換走ARC CD前通知聲

以前係代理同友誠聽過Bryston推PMC 同 Dyna覺得d聲偏薄同粗,末必理想
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-27 22:39:09 | 顯示全部樓層

半洗牌 - passlabs xa100.5 + magnepan 3.7

好靚仔。。。正


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-28 09:26:47 | 顯示全部樓層
Law記 發表於 2012-11-27 21:22
恭喜版主進入mono block世界 想換走ARC CD前通知聲

以前係代理同友誠聽過Bryston推P ...

我玩金仔果時已經用緊mono blk 啦!哈哈!

我好鍾意cd8 & ref 5se!就算pass唔夾arc , 我都會keep arc 賣pass!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-28 09:29:09 | 顯示全部樓層
leoking 發表於 2012-11-27 16:14
絕對唔欢迎小朋友`小動物一類; 同條女係附近攪攪震都要小心d, 以免留下永記不忘烙印   ...

我屋企有小朋友!所以唔敢試KR呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 09:55:22 | 顯示全部樓層
C hing,  就算你第日玩厭Pass, 要賣都唔洗點輸, 原價入原價賣都有人即要!  數字台啱啱對XA160.5一日就走咗,宜家唔係好多牌子可以有咁嘅號召力!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-28 10:12:02 | 顯示全部樓層
15/16 發表於 2012-11-28 09:55
C hing,  就算你第日玩厭Pass, 要賣都唔洗點輸, 原價入原價賣都有人即要!  數字台啱啱對XA160.5一日就走咗, ...

一日就走左?!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 10:54:17 | 顯示全部樓層
本帖最後由 15/16 於 2012-11-28 10:55 編輯
racewong 發表於 2012-11-28 10:12
一日就走左?!


係!本來有對X260.5喺澳門又喺數字台放,仲諗緊点樣夾佢返嚟,点知兩日後又走咗!  Pass啲机二手真係好硬淨!  我估你嗰對XA100.5喺13樓都唔會擺咗超過一星期!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-28 10:58:29 | 顯示全部樓層
15/16 發表於 2012-11-28 10:54
係!本來有對X260.5喺澳門又喺數字台放,仲諗緊点樣夾佢返嚟,点知兩日後又走咗!  Pass啲机二手真係好硬淨!  ...

係呀!依家部pass煲左三四日,D聲更穩定!

音場層次都好左好多!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-28 11:13:22 | 顯示全部樓層
jj338 發表於 2012-11-28 11:02
R33部160.5無走到,本来想downgrade去100.5比對JBL都可以卓卓有餘,所以就放部160.5囉,但点知有位師兄話到 ...

哈哈!以為你真係咁快走左添!

160.5當然好過100.5啦!二手價都相差三皮幾啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 11:17:20 | 顯示全部樓層
Anyway, Pass啲機宜家放上網都真係唔憂賣唔去,唔洗好似以前咁俾班二手佬壓價收機,之前有對Aleph 2  100w mono又係一兩日賣咗!  不過唔知Pass啲機維修率高唔高呢?  come用差好遠!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 11:46:31 | 顯示全部樓層
欧州机種................................
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 11:51:18 | 顯示全部樓層
所以我揀老麥原子粒機算數, 佢唔係最好又唔係差,  但係come用同二手價硬淨已經合我要求!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 12:08:41 | 顯示全部樓層
jj338 發表於 2012-11-28 11:28
Pass啲机我用過都好多部,部部都用咗3,4年,都未試過有頭暈身慶,同樂聞細陳吹開水話,啲机玩吓手長命過佢同我, ...

祖兄由 WB  換上 Shasha 再 換上 JBL,  唯獨是 Pass 未換過
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 12:49:06 | 顯示全部樓層
Pass labs d机,都幾耐用,我對alpeh2二手買回來,用了近一年都冇問題,很穩定.
但25kohm balance input 夾 nagra PLL 60ohm output,未算最好.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 12:53:35 | 顯示全部樓層
w4waiki 發表於 2012-11-28 12:49
Pass labs d机,都幾耐用,我對alpeh2二手買回來,用了近一年都冇問題,很穩定.
但25kohm balance input 夾 nag ...

Aleph 2係咪好好聲?當年唔夠錢買,宜家有錢都未必買到!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-28 12:55:38 | 顯示全部樓層
當年豪達代理賣兩皮一舊、即4皮一對!宜家四皮都買唔到MC302!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 21:35 , Processed in 0.470669 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表