找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 5997|回復: 3

[請教] 兩聲道amp用作av bypass時個gain....

[複製鏈接]
發表於 2017-3-4 17:05:42 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想問一下一般兩聲道amp
可以用av bypass嘅function
點樣可以知道呢部amp 用作後級嘅時個gain有幾大呢?
如果我想買一部兩聲道amp做av bypass嘅時候嗰gain係大啲嘅,有啲咩選擇呢?
發表於 2017-3-5 00:37:34 | 顯示全部樓層
你意思係買合併機定後級呢?如後級的話一般有標示例如Bryston就有寫明hi gain29 low gain23。
而合併機就好少有gain選擇,因為唔需要預同前級匹配因素。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-3-5 01:04:32 | 顯示全部樓層
wildmanhk 發表於 2017-3-5 00:37
你意思係買合併機定後級呢?如後級的話一般有標示例如Bryston就有寫明hi gain29 low gain23。
而合併機就好 ...

我意思係買合併機啊!
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 15:18:00 | 顯示全部樓層
Cyrustam 發表於 2017-3-5 01:04
我意思係買合併機啊!

合併機一般唔多見有gain,你可以在AV amp中menu將想加大音量的channel加大dB就可以喇。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 22:37 , Processed in 0.064460 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表