找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 3913|回復: 17

[預告片] 哈比人-不思議之旅 THE HOBBIT :AN UNEXPECTED JOURNEY第二支港版預告

[複製鏈接]
發表於 2012-9-22 17:48:15 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
http://www.hiendy.com/hififorum/ ... &extra=page%3D2
Hiendy.com 影音俱樂部›論壇›影音討論區›影碟及電影討論區›哈比人:意外旅程 THE HOBBIT :AN UNEXPECTED JOURNEY .
1.jpg
香港上映: 12月13日
導演: 彼得積遜 PETER JACKSON
演員: Cate Blanchett, Ian McKellen, Luke Evans, Elijah Wood, Martin Freeman, Andy Serkis, Hugo Weaving, Orlando Bloom, Christopher Lee, Richard Armitage, Ian Holm

《魔戒三部曲》金像大導彼德積遜再度挑戰視覺科幻特技鉅片!《哈比人》三部曲首回:《哈比人 - 不思議之旅》揭開《魔戒》前傳最驚天動地冒險旅程!12月13日 抓開戰幔

《哈比人 - 不思議之旅》第二支港版預告

評分

1

查看全部評分

 樓主| 發表於 2012-9-23 11:27:54 | 顯示全部樓層
《哈比人 - 不思議之旅》最新美版海報登~~~~場!
1.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-9-28 14:37:13 | 顯示全部樓層
Very different tone than the 'Lord of the Rings', but it is a very different movie.
1.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-1 00:22:02 | 顯示全部樓層
《哈比人:不思議之旅》海報!
駛唔駛咁長 ...
2.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-5 19:56:28 | 顯示全部樓層
Happy Friday! 送俾大家《哈比人 - 不思議之旅》港版海報!
2.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-6 13:01:38 | 顯示全部樓層
哈比人|硬幣x郵票
2.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-7 10:31:18 | 顯示全部樓層
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-29 18:48:49 | 顯示全部樓層
矮人族語 - 每日一字
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-10-31 21:00:00 | 顯示全部樓層
女王│凱特布蘭琪強勢復出!
1.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-3 01:11:04 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chinovince 於 2012-11-3 01:12 編輯

1.jpg 3.jpg 4.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-3 01:58:18 | 顯示全部樓層
4.jpg 3.jpg 2.jpg 1.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-3 02:24:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chinovince 於 2012-11-3 02:26 編輯

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-8 00:40:42 | 顯示全部樓層
1.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-10 19:09:38 | 顯示全部樓層
本帖最後由 chinovince 於 2012-11-10 19:14 編輯

Rainbow.jpg Rainbow.jpg 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-11-11 12:55:58 | 顯示全部樓層
1.jpg 2.jpg 3.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-11-14 09:19:42 | 顯示全部樓層
+分期待
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 11:39:40 | 顯示全部樓層
喺iSquare睇咗IMAX 3D版,畫面真係靚到唔識講,未睇的話一定要入場睇............
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-28 17:17:20 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-12-24 11:39
喺iSquare睇咗IMAX 3D版,畫面真係靚到唔識講,未睇的話一定要入場睇............ ...

多謝師兄推介
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 05:22 , Processed in 0.056505 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表