找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 10769|回復: 93

[分享] 初級SM組合終於重生~

[複製鏈接]
發表於 2012-12-13 01:16:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今晚好多謝QQ同波凸師兄山長水遠到小弟寒舍幫忙SETUP, 特別係QQ, 見佢SET PHASE時坐低起身十幾廿次, 前前後後走黎走去, 費盡心思幫忙真係萬分感激

簡單講下調教前後分別先 (**位置: SVS - 右後方 MK- 左前方), 至於調校過程小弟都唔太明個中玄機, 只見佢REMOTE不離手, 正相反相交叉配撘, 因為時間所限, 所以都唔太敢打擾QQ.

前: 量就好夠, 不過蓋過前面既中高音, MK特性俾SVS遮蓋哂, 部份頻段更加OVER左.

後: 各主聲道得以平衡之餘並與兩隻十仔互相溶合, 氣勢/壓迫感出返哂黎, 低頻層次及移動軌跡明顯左好多, 無OVER之餘, 地動山搖感過之而無不及, 部份場口低頻更有浮下浮下感覺, 遺獨是家居環境所限, MK果下PUNCH未夠狠.

暫時REPORT住咁多先, 今晚肯定爆到3點先捨得訓.

各位師兄千其唔好加分俾我, 今晚既功臣係QQ同波凸師兄~~





評分

16

查看全部評分

相關帖子

發表於 2012-12-13 01:33:08 | 顯示全部樓層
太客氣了,我都係跟QQ黎學下野。

評分

8

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 01:37:05 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2012-12-13 01:33
太客氣了,我都係跟QQ黎學下野。

多謝波凸賞面光臨舍下
其實我都擔心小弟初中級器材會悶親你, 不過今晚應該都幾過癮既, 因為調校前後分別都幾大下~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 01:45:14 | 顯示全部樓層
再咁客氣冇得做朋友!

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 01:47:55 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2012-12-13 01:33
太客氣了,我都係跟QQ黎學下野。

你再扮野下次唔同你玩!  

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 01:51:56 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 01:45
再咁客氣冇得做朋友!

知道喇, 下次餐飯我既~~~

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 01:57:10 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 01:47
你再扮野下次唔同你玩!

收到,有得去就得!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 02:02:01 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2012-12-13 01:57
收到,有得去就得!

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 02:03:41 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 01:37
多謝波凸賞面光臨舍下
其實我都擔心小弟初中級器材會悶親你, 不過今晚應該都幾過癮既, 因為調 ...

技術交流無分器材平貴...

評分

8

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 03:42:31 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 02:03
技術交流無分器材平貴...

想請教q姐如果較subwoofer phase,應該如何入手,我較來較去都聽吾出有大細聲的分别,會吾會用什么鍱來試會好一點,好可惜我住加拿大,如果吾係肯定請你來家訪。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 09:09:51 | 顯示全部樓層
買多隻K儲齊SMK仲正 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 09:22:02 | 顯示全部樓層
請爆夠後留個位比我
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 09:24:15 | 顯示全部樓層
kefana 發表於 2012-12-13 09:22
請爆夠後留個位比我

緊係無問題啦, 再夾時間~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 09:25:58 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-12-13 09:09
買多隻K儲齊SMK仲正 !

而家係中路差d肉地, qq毒我買多隻mx700
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 09:30:06 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-12-13 02:03
技術交流無分器材平貴...

qq低頻調校技巧果然係真功夫, 大師級人馬

至於一上到黎聽感有咩問題同埋對應拆解方法就要請你有時間同大家分享下喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 09:39:58 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 09:24
緊係無問題啦, 再夾時間~

預多個位 !
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-13 09:47:37 | 顯示全部樓層
kelvinchow8 發表於 2012-12-13 09:39
預多個位 !

當然歡迎, 但係你怕唔怕遠先, 小弟住港島東區~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 09:54:29 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 09:47
當然歡迎, 但係你怕唔怕遠先, 小弟住港島東區~

遠近都到 ! 有野聽就開心 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 10:26:29 | 顯示全部樓層
JKC710 發表於 2012-12-13 09:47
當然歡迎, 但係你怕唔怕遠先, 小弟住港島東區~

下次預埋我得唔得?

幾十歲人都未試過SM。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-13 10:54:31 | 顯示全部樓層
pwong888 發表於 2012-12-13 03:42
想請教q姐如果較subwoofer phase,應該如何入手,我較來較去都聽吾出有大細聲的分别,會吾會用什么鍱來試 ...


1.麥當娜演唱會 ch10 (SW擺位:鼓聲是否正中,迎面而來)
2.忍者刺客 ch16、20 (phase:低頻水平、速度、焦點是否有力而乾淨)
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 03:49 , Processed in 0.042258 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表