找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 12471|回復: 28

[黑膠系統] 世界末日衰衝動 ... ...

[複製鏈接]
發表於 2012-12-20 22:49:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
tbm 2515.jpg

tbm 24.jpg

tbm 63.jpg

tbm 16.jpg

tbm1005.jpg

橫死掂死, 碌左咭先!

評分

1

查看全部評分

發表於 2012-12-20 23:41:04 | 顯示全部樓層
今晚happy 死!抵死
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-20 23:50:06 | 顯示全部樓層
衝動至明日世界終結時候 ... ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-21 10:10:37 | 顯示全部樓層
呢個聖誕假期可以日日喺屋企聽,唔駛去街駛錢Lu
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-21 15:31:48 | 顯示全部樓層
唔好俾佢停! 中本瑪利!

tbm 2585.jpg
tbm 2533.jpg
tbm 1025.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-21 15:34:18 | 顯示全部樓層
嘩!仲有咁多,可以聽到過新年
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-21 15:57:03 | 顯示全部樓層
等1月頭到貨
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-21 18:50:34 | 顯示全部樓層
七仔 發表於 2012-12-21 15:57
等1月頭到貨

D声搞掂未先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-21 20:11:30 | 顯示全部樓層
唓, 仲以為買多個盤添
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-21 22:56:05 | 顯示全部樓層
markseven 發表於 2012-12-21 18:50
D声搞掂未先?

個電睇怕有排煲 ... ...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-21 22:57:10 | 顯示全部樓層
ozrayyau 發表於 2012-12-21 20:11
唓, 仲以為買多個盤添

莫財, 買住d碟聽聽先.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-22 10:26:59 | 顯示全部樓層
C hing :

呢D LPs 边度买 ?
可 PM 我.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-22 11:28:34 | 顯示全部樓層
eurodyn 發表於 2012-12-22 10:26
C hing :

呢D LPs 边度买 ?

ebay有售 ... ... 肉都赤晒 ... ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-22 11:51:14 | 顯示全部樓層
七仔 發表於 2012-12-22 11:28
ebay有售 ... ... 肉都赤晒 ... ...

個mega6仲未煲完?我都换左sine 60a 啦大哥!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-22 15:51:10 | 顯示全部樓層
七仔 發表於 2012-12-22 11:28
ebay有售 ... ... 肉都赤晒 ... ...

I see.
呢批 LPs, 应该都玩得够水准. 系吗 ?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-22 22:53:58 | 顯示全部樓層
markseven 發表於 2012-12-22 11:51
個mega6仲未煲完?我都换左sine 60a 啦大哥!

mega 6 冇問題, 要煲既係入牆單支線同埋灰士, 聽落仲有排煲 .......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-22 22:56:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 七仔 於 2012-12-22 23:02 編輯
eurodyn 發表於 2012-12-22 15:51
I see.
呢批 LPs, 应该都玩得够水准. 系吗 ?


日本仔70年代jazz, 加上三盲鼠錄音 ... ... 要感受下, 可以買呢隻cd試試 ... ...

tbm sounds.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-23 00:12:38 | 顯示全部樓層
為慶祝世界末日都死唔去 ... ...

tbm 30.jpg
tbm 23.jpg
tbm 40.jpg
tbm 35.jpg
tbm 5021.jpg

決心食樹皮到過年!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-23 12:57:53 | 顯示全部樓層
几年前放生了一批由美国人让出的 TBM LPs, condition 又好, 仲卖得好平. Dum !
TBM sounds 听过, 玩得好. 所以问问 C hing 你其他的.
Mari 那很好.
我在 www.xiami.com 先找来听, 再追买.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-23 14:32:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 七仔 於 2012-12-23 14:38 編輯
eurodyn 發表於 2012-12-23 12:57
几年前放生了一批由美国人让出的 TBM LPs, condition 又好, 仲卖得好平. Dum !
TBM sounds 听过, 玩得好.  ...


放生了 ... ... 睇見都肉赤 ... ...  
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 09:12 , Processed in 0.053938 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表