查看全部評分
bigpun1975
使用道具 舉報
七仔 發表於 2012-12-21 15:57 等1月頭到貨
markseven 發表於 2012-12-21 18:50 D声搞掂未先?
ozrayyau 發表於 2012-12-21 20:11 唓, 仲以為買多個盤添
eurodyn 發表於 2012-12-22 10:26 C hing : 呢D LPs 边度买 ?
七仔 發表於 2012-12-22 11:28 ebay有售 ... ... 肉都赤晒 ... ...
markseven 發表於 2012-12-22 11:51 個mega6仲未煲完?我都换左sine 60a 啦大哥!
eurodyn 發表於 2012-12-22 15:51 I see. 呢批 LPs, 应该都玩得够水准. 系吗 ?
eurodyn 發表於 2012-12-23 12:57 几年前放生了一批由美国人让出的 TBM LPs, condition 又好, 仲卖得好平. Dum ! TBM sounds 听过, 玩得好. ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 09:12 , Processed in 0.053938 second(s), 25 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.