找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 41784|回復: 206

[分享] Audio research香港代理服務真劣!!!

[複製鏈接]
發表於 2013-7-17 18:41:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 derekauto 於 2013-7-17 20:08 編輯

好有誠意走去中環總代理問兩部平價ARC前級價錢 我只是問價錢沒有要試音點知得來一團火 好彩自己EQ有番甘上下 如果唔係真係大打出手都唔奇 不過最後都係一笑 因為又可以考慮小一個品牌了

故事係 當我到步推拉了們之後開不到 當然係按鐘啦 個條Sell屎從後爛走出來 睇條友個樣似食緊野多 跟往不是過來開門只是用一個很不友善的樣子做出一個身體語言示意我推門入內 可能我T恤短打似送貨啦 我入就笑笑囗話我想問問兩部前級折實價錢 當時條友的樣子以好不耐煩了 跟住我就講埋型號啦 係17SE同LS27 我當時只是表明問價沒有要求任何試聽比較 點知條友用過面目可憎的樣子及非常不客氣的語氣問我你講比我知點樣玩先啦 非筆墨可以型容條友的態度 跟住我話我只是想問價錢先 條友話乜你買機只睇價錢 跟住我話唔知價點買呀 我都仲係笑笑口對往條友發問 條友就話兩部機都唔同功能 跟往我話前級黎姐有乜功能呀 跟往條友就好似好有產品知識好勁敢背左一D網頁上都有既資料出來 說出分別 之後仲問我你為乜買ARC前級 我好客氣敢笿話聽過靚聲囉 跟住問條友LS27係唔係靚好多呢 條粉皮好串敢話價錢反映一切 我問敢即係幾錢呢 條友話我話你知定價囉 跟往就講左兩個價錢比我知 我跟往說唔該轉身走人 在我未行出門口之前條友仲說多兩次係定價呀 其實我真係唔知佢地開個陳列室為乜  不過條Sell屎用好兇眼神望往我入LIP

評分

7

查看全部評分

發表於 2013-7-17 18:46:42 來自手機 | 顯示全部樓層
搞到大打出手甘大獲
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:05:07 | 顯示全部樓層
整個過程是怎樣的,可否詳述 ?
1.gif
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:05:53 | 顯示全部樓層
derekauto hing, can you provide more detail for what happen?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:06:22 | 顯示全部樓層
真正買嘢當然是去旺角啦! 去中環代理處, 是浪費時間! Just my 2cents

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:12:03 | 顯示全部樓層
their sales are quite nice ga wor
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:14:29 | 顯示全部樓層
呢間野早兩個月上過去,真係好差,初初唔多理你,好,我要出絕招,帶返隻十幾皮手表扮曬大爺大大聲講,三十萬可以選D 乜呀,我想試A 試 B, 佢就理你,真係狗屋一間,呢隻牌子其實都靜咗好多十年,呢幾年又走返出返呢

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:16:29 | 顯示全部樓層
講普通話會吾會好D

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:19:54 | 顯示全部樓層
derekauto hing,

唔駛激氣,賣ARC水貨的舖頭服務一流ga,有興趣就pm小弟啦。

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:21:44 | 顯示全部樓層
support water goods.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:27:05 | 顯示全部樓層
nagramen 發表於 2013-7-17 19:06
真正買嘢當然是去旺角啦! 去中環代理處, 是浪費時間! Just my 2cents

旺角同尖沙咀D ARC dealer,試乜機都話佢地冇 ,都係叫你去中環試左機,之後再返去同佢地傾價喎!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:32:25 | 顯示全部樓層
其實係制度問題,如果試機都有得記錄低客戶意見,可以分賬(唔理有冇開單),咁佢地一定爭住服務大家。
如果要開到單先有錢,咁當然只服務較易下單的客人

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:33:15 | 顯示全部樓層
nagramen 發表於 2013-7-17 19:06
真正買嘢當然是去旺角啦! 去中環代理處, 是浪費時間! Just my 2cents


對,但佢 showroom 試野都唔 like 你

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:35:54 | 顯示全部樓層
nagramen 發表於 2013-7-17 19:06
真正買嘢當然是去旺角啦! 去中環代理處, 是浪費時間! Just my 2cents

小弟相反近年全部器材都在代理買,服務好一点。怕怕旺角的Sales。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:39:16 | 顯示全部樓層
4Ktv 發表於 2013-7-17 19:14
呢間野早兩個月上過去,真係好差,初初唔多理你,好,我要出絕招,帶返隻十幾皮手表扮曬大爺大大聲講,三十 ...

半年多前試過cold call打電話約時間上去中環試機,Sales D 電話態度唔錯喎,之後都有上showroom試機,都係試D中價pre amp, 服務能度都ok喎。
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:44:20 | 顯示全部樓層
Base on what my experience, the sales staff at Sonus Faber are very nice and professional. Just this early March, I walked in their showroom while they were installing Ref 10 SE, they still let me observe and asked if I wish to do audition and then I made an appointment with audition for a specific model combo and I did it for 2 hours and they never pushed me to buy anything. After I purchased Ref 5 SE and Ref 150, they even text me to follow up. I don't thing I can ask for more than that. Just my 2 cents.
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-7-17 19:45:38 | 顯示全部樓層
實話實說:小弟也曾打電話約時間上去中環代理試機,Sales 態度雖未到一流,但都算唔錯。

Derekauto 請詳細講講你的經歷吧。

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-17 19:59:37 | 顯示全部樓層
4Ktv 發表於 2013-7-17 19:14
呢間野早兩個月上過去,真係好差,初初唔多理你,好,我要出絕招,帶返隻十幾皮手表扮曬大爺大大聲講,三十 ...

我琴日帶隻日本東方錶炸所以
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-17 20:00:54 | 顯示全部樓層
813KEC 發表於 2013-7-17 19:05
derekauto hing, can you provide more detail for what happen?

以加內容
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-7-17 20:01:14 | 顯示全部樓層
GF777 發表於 2013-7-17 19:05
整個過程是怎樣的,可否詳述 ?

以加內容
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 19:01 , Processed in 0.052517 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表