找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
查看: 13455|回復: 18

[喇叭] 來自法國的HiFi之音 Atohm GT2.0音響

[複製鏈接]
發表於 2014-4-14 22:56:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
來自法國的HiFi之音 Atohm GT2.0音響

    法國品牌Atohm旗下擁有眾多系列,其中的GT系列則是花費了Atohm創辦人Thierry Comte三年的時間才拍板定案的頂級系列喇叭,GT 2.0則是這系列的中階落地喇叭,採2.5音路3單體,低音反射式設計。


Atohm GT2.0落地音響

    GT系列皆使用自家的SD 28 ND04 RD絲質軟半球高音單體,口徑28mm,這顆高音單體還搭配上了環形釹磁鐵,釹磁鐵具有體積小但磁力高的特性,可以提供較大的磁力範圍。另外,GT 2.0高音單體周圍淺盤還有特殊的顆粒凸起物,能有效減少繞射產生的干擾,增加高頻的擴散性。中低音單體則是使用兩個15cm的LD 150 CR 08單體,這個中低音單體還配載了Atohm獨家的FWI(Force Without Inductance)技術,搭配上25mm的銅線圈設計,讓音圈可以感應磁力維持在11,000高斯的磁力密度。


Atohm GT2.0落地音響

    箱體部分,中低音單體下方皆有強化結構設計,能有效抑振。另外Atohm為了解決背波問題,在高音單體的獨立空間使用吸音材料,箱體則是透過SWD(Standing Wave Damper)技術來導引消除駐波問題。

器材規格

型式:2.5音路3單體低音反設式落地​​喇叭

單體:28mm SD 28 ND04 RD高音單體×1,15cm LD 150 CR 08中低音單體×2

頻率響應:40Hz~30kHz

靈敏度:90dB

阻抗:6歐姆

分頻點:2.5kHz

尺寸:200×265×1085mm(W×D×H)

重量:26kg
發表於 2014-4-16 15:20:10 | 顯示全部樓層
其實有冇ching用緊呢對喇叭,可唔可以講多啲,因小弟對佢都幾有興趣,因為佢個價和個樣我都好like,重要係法國妹,有時間一定要去聽下。
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-16 23:22:56 | 顯示全部樓層
你可以在33台找Atohm同好會,那裏有很多師兄都有用Atohm,可在那裹取經
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 00:13:15 | 顯示全部樓層
lowhi 發表於 2014-4-16 23:22
你可以在33台找Atohm同好會,那裏有很多師兄都有用Atohm,可在那裹取經

唔該哂,ching
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 00:55:39 | 顯示全部樓層
好多人用,好嘢呢!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 10:06:18 | 顯示全部樓層
小弟用緊,都唔記得左三年定四年無換喇叭了

音樂味非常,一對好好的喇叭
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 10:11:25 | 顯示全部樓層
一無閒 發表於 2014-4-17 10:06
小弟用緊,都唔記得左三年定四年無換喇叭了

音樂味非常,一對好好的喇叭 ...

Ching,請問對喇叭難推嗎?如我只用部copland cta405(50w),會推得好嗎?我只要聽pop,rock,jazz。
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 11:55:47 | 顯示全部樓層
in fact, i didnt own atohm (just audit b4) but have another french brand "triangle" which is very similar with atohm...i will say...good for jazz, classic, but not really good for rock.
imo, atohm is a good speaker in this price range.
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 12:10:09 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2014-4-17 10:11
Ching,請問對喇叭難推嗎?如我只用部copland cta405(50w),會推得好嗎?我只要聽pop,rock,jazz。 ...

我就覺得唔難推,不過我唔熟copland,我自己以前就用過Atoll 前後推、YBA 300合併再到現在YBA600前後級,當然係你比幾多佢,佢就出幾多,後黎自己入多左一部YBA100推35A,細細火試推了GT2聽小品都OK收貨,大棚就當然比多o的出多o的啦

20140414 21.33.26.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 13:33:39 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2014-4-17 10:11
Ching,請問對喇叭難推嗎?如我只用部copland cta405(50w),會推得好嗎?我只要聽pop,rock,jazz。 ...

Atohm法國妹不屬大食一族,50W—邊胆機絶對可推至轟轟声
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 13:36:47 | 顯示全部樓層
無閒兄你套組合和擺設都很靚仔呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 16:41:29 | 顯示全部樓層
一無閒 發表於 2014-4-17 12:10
我就覺得唔難推,不過我唔熟copland,我自己以前就用過Atoll 前後推、YBA 300合併再到現在YBA600前後級, ...

剛去試聽了,中哂毒, 已比錢,下星期送貸.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 17:52:27 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2014-4-17 16:41
剛去試聽了,中哂毒, 已比錢,下星期送貸.

恭喜師兄,早買早享受,ATOHM真係好喇叭,恭喜恭喜
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 21:19:35 | 顯示全部樓層
一無閒 發表於 2014-4-17 17:52
恭喜師兄,早買早享受,ATOHM真係好喇叭,恭喜恭喜

因呢幾日會同老婆個仔去旅行,所以安排下星期先送,到時如有乜野先請教ching,thanks。
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 21:21:20 | 顯示全部樓層
聽到開左聲 仲可以玩入沙 慢慢玩

我用緊GT1都好正
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 23:58:08 | 顯示全部樓層
一無閒 發表於 2014-4-17 17:52
恭喜師兄,早買早享受,ATOHM真係好喇叭,恭喜恭喜

我仲冇享受到
你個新C D架正喎,啲C D多到……!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-17 23:59:03 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2014-4-17 21:19
因呢幾日會同老婆個仔去旅行,所以安排下星期先送,到時如有乜野先請教ching,thanks。  ...

恭喜!
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-19 22:25:04 | 顯示全部樓層
恭喜師兄買到好声喇叭
遲些等你的聽後感
回復

使用道具 舉報

發表於 2014-4-21 12:28:11 | 顯示全部樓層
eddie1000 發表於 2014-4-17 21:19
因呢幾日會同老婆個仔去旅行,所以安排下星期先送,到時如有乜野先請教ching,thanks。  ...

到時等師兄報告
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 13:32 , Processed in 0.062837 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表